سفر تبلیغاتی محمدجواد ظریف به مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تکمیل فهرست نهایی اعضای ۱۰ کمیسیون‌ تخصصی مجلس دوازدهم + اسامی شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وزیران کابینه نتانیاهو: ترور کنید

  • کد خبر: ۱۶۱۹۰۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶
وزیران کابینه نتانیاهو: ترور کنید
منابع رژیم صهیونیستی سه شنبه شب گزارش دادند که برخی از وزیران کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم خواستار ازسرگیری سیاست ترور رهبران مقاومت در غزه شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمار دیگری از وزیران رژیم صهیونیستی نیز خواستار تغییر سیاست‌های حکومت تل آویو در قبال غزه شده و تاکید کردند که زمان آن رسیده تا بازدارندگی در برابر غزه از سر گرفته شود و جای هیچ عذر و بهانه‌ای برای این کار نیست.

منبع مذکور اشاره کرد که برخی دیگر از وزیران نیز خواستار ازسرگیری سیاست ترور رهبران مقاومت در غزه شدند.

درخواست نتانیاهو برای پاسخ به حملات راکتی نیروهای مقاومت

ساعاتی پیش نیز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از فرماندهان وزارت جنگ خواست که به حملات راکتی و موشکی نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی پاسخ دهند.

وی گفته که ارتش این رژیم بمدت یک یا دو روز به سوی تشدید حملات علیه نوار غزه پیش خواهند رفت.

گروه‌های مقاومت فلسطین سه‌شنبه شب شهرک‌های مجاور نوار غزه را مجددا هدف حملات راکتی خود قرار داده‌اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین سه‌شنبه شب بار دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات راکتی خود قرار داده‌اند.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم اسرائیل گزارش داد که سه‌شنبه شب همزمان چند راکت از غزه به سمت شهرک‌های مجاور نوار غزه شلیک شده و آژیر خطر در جنوب فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

این شبکه همچنین اعلام کرد که امروز سه شنبه در مجموع ۳۷ راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان ضمنی به ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین گفت که طی ساعات گذشته، تنها ۶ فروند راکت شلیک شده به سمت شهرک‌های مجاور غزه رهگیری شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس اینکه گروه‌های مقاومت شهرک‌نشینان صهیونیست را هدف قرار دهند، تمامی جاده‌های منتهی به شهرک‌های مجاور باریکه غزه را بسته‌اند.

برخی منابع در گفت‌وگو با شبکه اردنی «الغد» از تلاش مصر برای جلوگیری از تنش و درگیری بین ارتش رژیم صهیونیستی و مقاومت در غزه خبر داده و اعلام کردند که قاهره خواستار تسلیم فوری پیکر شهید خضر عدنان به طرف فلسطینی شده است.

عصر امروز (سه شنبه) نیز شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه واقع در جنوب فلسطین اشغالی، هدف حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین قرار گرفته است که در نتیجه آن، ۶ شهرک‌نشین زخمی شدند.

در حملات راکتی عصر امروز که در پی شهادت شیخ «خضر عدنان» در زندان‌های رژیم صهیونیستی انجام گرفته است، شهرک‌های صهیونیست‌نشیبن «سدیروت»، «نیر عام»، «ایرز»، «ایبیم» و «شعار هنیگیف» هدف قرار گرفته‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->