سفر تبلیغاتی محمدجواد ظریف به مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تکمیل فهرست نهایی اعضای ۱۰ کمیسیون‌ تخصصی مجلس دوازدهم + اسامی شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۲۵۴۴
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله + فیلم
منابع فلسطینی گزرش دادند که یک شهرک‌نشین اسرائیلی، یک جوان ۲۰ ساله فلسطینی را در نزدیکی شهرک «صندله» واقع در فلسطین اشغالی هدف گلوله قرار داده و به شهادت رسانده است.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع خبری شامگاه امروز شنبه از شهادت یک جوان ۲۰ ساله فلسطینی در نزدیکی شهرک «صندله» واقع در فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری سما گزارش داد، این جوان فلسطینی، «دیار عمری» نام دارد که به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین اسرائیلی به شهادت رسیده است. در فیلمی که منتشر شده، این صهیونیست به جوان فلسطینی که در داخل خودروی خود بوده است، حمله می‌کند.

پس از حمله این اسرائیلی، طرفین با هم درگیر می‌شوند و پس از اینکه جوان فلسطینی به سمت خودروی خود باز می‌گردد، این صهیونیست به سمت وی تیراندازی می‌کند و او را به شهادت می‌رساند.

دیار عمری پس از اینکه به شدت زخمی می‌شود، به بیمارستان «هعیمک» منتقل می‌شود تا تحت مداوا قرار گیرد، ولی تلاشها برای نجات وی، راه به جایی نمی‌برد. پلیس صهیونیست هم این شهرک‌نشین را بازداشت کرده است.

این اسرائیلی مهاجم، یک جوان ۳۲ ساله است که در محل جنایت، بازداشت شد و از او یک قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد. پلیس صهیونیست هم مطابق معمول، مدعی شد که علت این درگیری مشخص نیست و تحقیقات در مراحل اولیه خود قرار دارد.

در همین ارتباط، «احمد المدلل» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز گفت که ریخته شدن خون پاک شهدا در سرزمین فلسطین، آتش مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را شعله‌ور می‌کند.

المدلل با اشاره به شهادت دو جوان فلسطینی در اردوگاه نور شمس در طولکرم گفت: «کاروان شهدا تا زمانیکه اشغالگران در سرزمین ما حضور دارند و دست به کشتار وحشیانه ملت فلسطین می‌زنند، ادامه دارد».

 این عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی با اشاره به اینکه ملت و مقاومت فلسطین در آستانه نبرد بزرگ با اشغالگران و نبرد سرنوشت‌ساز قرار دارد، گفت: «رژیم اشغالگر همچنان در توهم بسر می‌برد و گمان می‌کند که با ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین، این ملت و مقاومت آن را ساکت خواهد کرد اما جنایت‌های این رژیم، پافشاری ملت فلسطین برای مقاومت در برابر این رژیم را بیشتر می‌کند».

المدلل گفت که رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت‌ها به دنبال ایجاد رعب و وحشت در میان ملت فلسطین و احیای قدرت بازدارندگی است که مقاومت فلسطین آن را نابود کرده است.

رسانه‌های فلسطینی صبح امروز از یورش نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به اردوگاه «نور شمس» در طولکرم و شهادت دو نیروی مقاومت فلسطین خبر دادند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->