نمونه ارتقایافته ماهواره کوثر آماده پرتاب می‌شود واکنش ایلان ماسک به اضافه‌شدن گراک به تلگرام: هنوز قراردادی امضا نشده است! گوگل: برای حل مشکل خالی‌شدن سریع باتری در اندروید اینستاگرامتان را آپدیت کنید! آپدیت جدید هوش مصنوعی دیپ‌سیک منتشر شد (۸ خرداد ۱۴۰۴) ایلان ماسک پایان مأموریتش در دولت ترامپ را رسماً اعلام کرد کدام بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۴ بیشترین کاربران را داشته‌اند؟ + جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۵ عکس‌های سه‌بعدی اینستاگرام به هدست‌های Meta Quest می‌آیند استخراج قانونی رمزارز فقط در زمان‌های غیرپیک مجاز است هوش مصنوعی گراک تاچندماه دیگر به تلگرام اضافه می‌شود + فیلم وزیر ارتباطات: باید معیشت مردم در افزایش تعرفه اینترنت مدنظر قرار بگیرد هوش مصنوعی در آینده وردپرس نقش محوری خواهد داشت مالکیت رمزارز‌ها در سال ۲۰۲۵ افزایش چشمگیری یافته است اپ گوگل در زبانه‌ای جدید تصاویر موضوعی نمایش می‌دهد همه چیز درباره فصل سوم سریال The Last of Us: زمان پخش، بازیگران و خلاصه داستان ترامپ به دلیل سفرنکردن تیم کوک به عربستان برای اپل تعرفه ۲۵ درصدی وضع کرد مناطق آزاد سایبری چیست؟ | اینترنت بدون فیلتر برای عده‌ای خاص! کدام برند بیشترین سهم بازار گوشی‌های هوشمند چین در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۵ را داشت؟ نتیجه نظرسنجی در بریتانیا: حدود ۷۰ درصد جوانان پس از استفاده از شبکه‌های اجتماعی احساس بدی دارند شعار الکامپ ۱۴۰۴ مشخص شد: «سرمایه‌گذاری هوشمند و توسعه پایدار» انتقال خدمات بانکی و سلامت به بستر سکو‌های داخلی تا سال ۱۴۰۷
سرخط خبرها

حالا دیگر جیمیل (Gmail) هم تیک آبی دارد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۶۲۱۵۰
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
حالا دیگر جیمیل (Gmail) هم تیک آبی دارد + جزئیات
گوگل می گوید تیک‌های آبی Gmail به شما کمک می‌کنند تا فرستنده واقعی را از غیرواقعی یا کلاهبردار تشخیص دهید.

شهرآرانیوز - گوگل به‌زودی ویژگی‌ای را به جیمیل می‌آورد که به آن می‌توانید بفهمید فرستنده واقعی است یا ممکن است کلاهبردار باشد. هنگامی که ایمیلی از شرکتی دریافت می‌کنید که هویتش تأیید شده، یک تیک آبی را در کنار نام آن‌ها در صندوق ورودی خود مشاهده می‌کنید.

تیک آبی جدیدترین به‌روزرسانی گوگل از فناوری Brand Indicators for Message Identification (BIMI) است. گوگل در سال 2020 آزمایش BIMI را در جیمیل آغاز کرد. در ابتدا، برندهایی را که در BIMI ثبت‌نام کرده بودند قادر ساخت تا لوگوهای تأییدشده را در ایمیل‌های خود قرار دهند. حالا تیک آبی احتمالاً نشانه بارزتری است که فرستنده قانونی است.

وقتی در Gmail ماوس را روی تیک آبی نگه دارید، یک پنجره پاپ آپ می بینید که می‌گوید: «فرستنده این ایمیل تأیید کرده است که مالک [دامنه‌ای یا شرکتی است که از آن ایمیل فرستاده] و لوگو موجود در تصویر نمایه‌اش است». پاپ‌آپ شامل پیوندی است که شما را به صفحه‌ای با اطلاعات بیشتر هدایت می‌کند.

گوگل در این‌باره در یک پست وبلاگی نوشته است: «احراز هویت قوی ایمیل به کاربران و سیستم‌های امنیتی کمک می‌کند تا هرزنامه‌ها را شناسایی کنند، و همچنین به فرستندگان این امکان را می‌دهد تا از اعتمادسازی برند خود استفاده کنند». این ویژگی اعتماد به منابع ایمیل را هم افزایش می‌دهد، به خوانندگان تجربه‌ای همه‌جانبه می‌دهد و اکوسیستم ایمیل بهتری را برای همه ایجاد می‌کند. تیک آبی باید تا پایان هفته برای همه کاربران فعال شود.

گوگل با ویژگی جدید جیمیل به نوعی عنصر اعتماد را به تیگک آبی باز می‌گرداند. تیک آبی قبلاً نشانگر کاملاً واضحی بود که شخص، نام تجاری یا کسب‌وکار واقعی است. برخلاف برخی از شرکت‌های دیگر، حداقل تا الان به نظر نمی‌رسد که گوگل بخواهد تیک‌های آبی را به‌عنوان بخشی از یک جنگ فرهنگی مورد‌استفاده قرار دهد یا از آن‌ها برای کسب درآمد بیشتر از کاربران استفاده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->