ویدئو | تا زدن تیشرت توسط ربات انسان‌نمای تسلا چند درصد آدرس‌های اینترنتی دنیا برای کاربران ایرانی فیلتر است؟ چند درصد اینترنت کشور از فیلترشکن‌ها و VPNها می‌گذرد؟ جریمه ۱۵ میلیون دلاری «چت جی پی تی» در ایتالیا حسگر مینیاتوری برای تشخیص گاز آلاینده دی‌اکسید نیتروژن ساخته شد مشهد میزبان طرح رسانه‌ای رایانو | گامی برای تربیت نسل جدید کنشگران رسانه‌ای + فیلم ماه ممکن است ۱۰۰ میلیون سال پیرتر از چیزی باشد که تصور می‌کردیم گوشی جدید ریلمی با بالارفتن و پایین‌آمدن دما تغییررنگ می‌دهد! + ویدئو بعد از گذشت دوماه از آزادسازی رجیستری آیفون، هنوز این محصول به شیوه تجاری وارد کشور نشده است! بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۳ + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت یلدای ۱۴۰۳ + روش فعالسازی بهترین و پرطرفدارترین بازی‌‌های اپ استور در سال ۲۰۲۴ + فهرست در One UI 7 می‌توان حین پخش موسیقی، فیلم‌برداری کرد چرا شب ۳۰ آذر تنها شب یلدای ۱۴۰۳ نیست؟! در بازی Elden Ring: Nightreign دشمنانی از بازی‌های قبلی «فرام سافتور» هم حضور خواهند داشت + تریلر اسنپ به صورت هوشمند بر انحراف از مسیر و طولانی‌شدن غیرعادی سفر نظارت می‌کند نظرات مدیرعامل اینستاگرام درباره هوش مصنوعی و بحران اعتماد به شبکه‌های اجتماعی اسنپ‌فود از دسترس خارج شد (۲۶ آذر ۱۴۰۳) [به‌روزرسانی: اختلال برطرف شد] شیائومی ۱۵ اولترا احتمالا قوی‌ترین باتری تاریخ این برند را داشته باشد آیا بورس فردا، دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳، تعطیل است؟
سرخط خبرها

حالا دیگر جیمیل (Gmail) هم تیک آبی دارد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۶۲۱۵۰
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
حالا دیگر جیمیل (Gmail) هم تیک آبی دارد + جزئیات
گوگل می گوید تیک‌های آبی Gmail به شما کمک می‌کنند تا فرستنده واقعی را از غیرواقعی یا کلاهبردار تشخیص دهید.

شهرآرانیوز - گوگل به‌زودی ویژگی‌ای را به جیمیل می‌آورد که به آن می‌توانید بفهمید فرستنده واقعی است یا ممکن است کلاهبردار باشد. هنگامی که ایمیلی از شرکتی دریافت می‌کنید که هویتش تأیید شده، یک تیک آبی را در کنار نام آن‌ها در صندوق ورودی خود مشاهده می‌کنید.

تیک آبی جدیدترین به‌روزرسانی گوگل از فناوری Brand Indicators for Message Identification (BIMI) است. گوگل در سال 2020 آزمایش BIMI را در جیمیل آغاز کرد. در ابتدا، برندهایی را که در BIMI ثبت‌نام کرده بودند قادر ساخت تا لوگوهای تأییدشده را در ایمیل‌های خود قرار دهند. حالا تیک آبی احتمالاً نشانه بارزتری است که فرستنده قانونی است.

وقتی در Gmail ماوس را روی تیک آبی نگه دارید، یک پنجره پاپ آپ می بینید که می‌گوید: «فرستنده این ایمیل تأیید کرده است که مالک [دامنه‌ای یا شرکتی است که از آن ایمیل فرستاده] و لوگو موجود در تصویر نمایه‌اش است». پاپ‌آپ شامل پیوندی است که شما را به صفحه‌ای با اطلاعات بیشتر هدایت می‌کند.

گوگل در این‌باره در یک پست وبلاگی نوشته است: «احراز هویت قوی ایمیل به کاربران و سیستم‌های امنیتی کمک می‌کند تا هرزنامه‌ها را شناسایی کنند، و همچنین به فرستندگان این امکان را می‌دهد تا از اعتمادسازی برند خود استفاده کنند». این ویژگی اعتماد به منابع ایمیل را هم افزایش می‌دهد، به خوانندگان تجربه‌ای همه‌جانبه می‌دهد و اکوسیستم ایمیل بهتری را برای همه ایجاد می‌کند. تیک آبی باید تا پایان هفته برای همه کاربران فعال شود.

گوگل با ویژگی جدید جیمیل به نوعی عنصر اعتماد را به تیگک آبی باز می‌گرداند. تیک آبی قبلاً نشانگر کاملاً واضحی بود که شخص، نام تجاری یا کسب‌وکار واقعی است. برخلاف برخی از شرکت‌های دیگر، حداقل تا الان به نظر نمی‌رسد که گوگل بخواهد تیک‌های آبی را به‌عنوان بخشی از یک جنگ فرهنگی مورد‌استفاده قرار دهد یا از آن‌ها برای کسب درآمد بیشتر از کاربران استفاده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->