اپل احتمالا با افقی‌کردن دوربین آیفون ۱۷ ایر طراحی گوشی‌هایش را متحول می‌کند اپل برای رفع ممنوعیت فروش آیفون ۱۶، به اندونزی پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری داده است همه‌چیز درباره تورنومنت نات پیکسل + شرایط دریافت ایردراپ بازدید پزشکیان از پارک علم و فناوری زاهدان (یکم آذر ۱۴۰۳) دانشمندان ژاپنی قابلیت فتوسنتز گیاهان را به سلول‌های همستر منتقل کردند واکنش مدیرعامل آپارات به اظهارات جنجالی رسول جلیلی درباره فیلترینگ یوتیوب: آپارات را بهانه نکنید گلکسی S۲۵ اولترا احتمالا بسیار گران‌تر از نسل قبلی‌اش باشد اولین گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات و ویژگی‌های پلی استیشن ۶ «مایکروسافت تیمز» در جلسات به قابلیت ترجمه همزمان گفتار مجهز می‌شود سونی می‌خواهد شرکت Kadokawa، مالک بازی «الدن رینگ»، را بخرد قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود بهترین برنامه‌ها و بازی‌های گوگل پلی در سال ۲۰۲۴ + لینک دانلود گزارش اتاق بازرگانی از اثرات فیلترینگ بر کسب‌وکارهای اینترنتی اولین سیستم راداری شکار یوفوها در آمریکا راه‌اندازی می‌شود پنجمین دوره رویداد «هفته ایران دیجیتال» برگزار می‌شود | ۵G و هوشمندسازی از محور‌های رویداد مقدار توکن‌های میجر کاربران مشخص شد | فاجعه ایردراپ‌های پولی گروهی از هکر‌های چینی به اپراتور آمریکایی T-Mobile حمله کردند کاوشگر ناسا ممکن است ۵۰ سال پیش به طور تصادفی حیات در مریخ را از بین برده باشد پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۳) بر مدار دانش اطلاعاتی جدید از دوربین گوشی A۳۶ سامسونگ + عکس
سرخط خبرها

حالا دیگر جیمیل (Gmail) هم تیک آبی دارد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۶۲۱۵۰
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
حالا دیگر جیمیل (Gmail) هم تیک آبی دارد + جزئیات
گوگل می گوید تیک‌های آبی Gmail به شما کمک می‌کنند تا فرستنده واقعی را از غیرواقعی یا کلاهبردار تشخیص دهید.

شهرآرانیوز - گوگل به‌زودی ویژگی‌ای را به جیمیل می‌آورد که به آن می‌توانید بفهمید فرستنده واقعی است یا ممکن است کلاهبردار باشد. هنگامی که ایمیلی از شرکتی دریافت می‌کنید که هویتش تأیید شده، یک تیک آبی را در کنار نام آن‌ها در صندوق ورودی خود مشاهده می‌کنید.

تیک آبی جدیدترین به‌روزرسانی گوگل از فناوری Brand Indicators for Message Identification (BIMI) است. گوگل در سال 2020 آزمایش BIMI را در جیمیل آغاز کرد. در ابتدا، برندهایی را که در BIMI ثبت‌نام کرده بودند قادر ساخت تا لوگوهای تأییدشده را در ایمیل‌های خود قرار دهند. حالا تیک آبی احتمالاً نشانه بارزتری است که فرستنده قانونی است.

وقتی در Gmail ماوس را روی تیک آبی نگه دارید، یک پنجره پاپ آپ می بینید که می‌گوید: «فرستنده این ایمیل تأیید کرده است که مالک [دامنه‌ای یا شرکتی است که از آن ایمیل فرستاده] و لوگو موجود در تصویر نمایه‌اش است». پاپ‌آپ شامل پیوندی است که شما را به صفحه‌ای با اطلاعات بیشتر هدایت می‌کند.

گوگل در این‌باره در یک پست وبلاگی نوشته است: «احراز هویت قوی ایمیل به کاربران و سیستم‌های امنیتی کمک می‌کند تا هرزنامه‌ها را شناسایی کنند، و همچنین به فرستندگان این امکان را می‌دهد تا از اعتمادسازی برند خود استفاده کنند». این ویژگی اعتماد به منابع ایمیل را هم افزایش می‌دهد، به خوانندگان تجربه‌ای همه‌جانبه می‌دهد و اکوسیستم ایمیل بهتری را برای همه ایجاد می‌کند. تیک آبی باید تا پایان هفته برای همه کاربران فعال شود.

گوگل با ویژگی جدید جیمیل به نوعی عنصر اعتماد را به تیگک آبی باز می‌گرداند. تیک آبی قبلاً نشانگر کاملاً واضحی بود که شخص، نام تجاری یا کسب‌وکار واقعی است. برخلاف برخی از شرکت‌های دیگر، حداقل تا الان به نظر نمی‌رسد که گوگل بخواهد تیک‌های آبی را به‌عنوان بخشی از یک جنگ فرهنگی مورد‌استفاده قرار دهد یا از آن‌ها برای کسب درآمد بیشتر از کاربران استفاده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->