درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود
سرخط خبرها

زندگینامه خداداد، منتشر نشده به چاپ دوم رسید+ فیلم

  • کد خبر: ۱۶۲۲۹۷
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
زندگینامه خداداد، منتشر نشده به چاپ دوم رسید+ فیلم
کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» بصورت خصوصی رونمایی شد و به امضای غزال تیزپای فوتبال ایران رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، این کتاب به قلم جواد رستم زاده توسط انتشارات برید منتشر شده است.

این کتاب که به زوایای پنهان و ناگفته‌های زندگی خداداد عزیزی می‌پردازد، پیش از رونمایی رسمی به چاپ دوم رسیده و انتظار می‌رود در مراحل بعدی عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ایران را بدست بیاورد.

مقدمه جذاب والدیر ویرا سرمربی برزیلی سابق فوتبال ایران در کنار تصاویری خاص از زندگی شخصی و ورزشی ستاره سابق فوتبال ایران که به گفته رستم زاده برای اولین بار توسط تکنولوژی هوش مصنوعی بازسازی شده، صفحات جذابی را در این کتاب به نمایش گذاشته است.

خداداد عزیزی: از دیدن تصاویر پدرم در کتاب لذت بردم

خداداد عزیزی در مراسم امضا و خوانش این کتاب با اشاره به خارق‌العاده بودن این تصاویر گفت: حقیقتا باید دست مریزاد گفت به نویسنده این کتاب که چنین مجموعه ارزشمندی را جمع‌آوری کرده است. من خودم با دیدن برخی تصاویر از پدرم متعجب شدم و البته لذت بردم. پدر من با آن کت و شلوار جذابش در عکس‌ها واقعا دیدنی شده بود و تورق این کتاب خاطرات ۲۰ سال پیش من را دوباره زنده کرد.

از جواد رستم زاده عزیز و همه افرادی که در جمع‌آوری و نگارش این کتاب فعالیت کردند، تشکر می‌کنم. زندگینامه من از نگاه نویسنده این کتاب خیلی جذاب بود و امیدوارم خواننده‌های این اثر هم حس مشابهی داشته باشند.

رستم زاده: این کتاب نقشه راه خوبی برای نسل جدید خواهد بود

جواد رستم زاده نویسنده این کتاب هم با اشاره مراحل نگارش زندگینامه خداداد عزیزی گفت: یک پروژه ۲ ساله برای جمع آوری اطلاعات و خاطرات ستاره سابق فوتبال مشهد را پشت سر گذاشتیم و با اکثر دوستان و هم بازیان نزدیک خداداد صحبت کردیم و در نهایت به آنچه که امروز به صورت خصوصی از آن رونمایی کردیم رسیدیم. امیدوارم این کتاب نقشه راه خوبی باشد برای نسل جدیدی که در ابتدای راه قرار دارند.

وی همچنین افزود: با ارتباطی که گرفتیم موفق شدیم تصاویری از دوران بازی این ستاره را از باشگاه‌هایی که خداداد در آن بازی می‌کرد، خریداری کنیم و آن را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->