درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد
سرخط خبرها

فرش آرا در موقعیت همان همیشگی!

  • کد خبر: ۱۶۲۳۹۸
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
فرش آرا در موقعیت همان همیشگی!
در فصل بسته شدن تیم‌های لیگ‌برتری، تنها نماینده استان مثل هر سال تکلیف خودش را نمی‌داند!

لیگ‌برتر فوتسال فصل آینده بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال از بیستم تیرماه آغاز می‌‎شود و حالا نزدیک به دو ماه مانده تا شروع این رقابت‌ها، تنها نماینده مشهد در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد. تیم فوتسال فرش‌آرا که در دوازدهمین سال حیاتش در لیگ‌برتر فوتسال تصمیم گرفت دست به تغییرات جدید در کادرفنی بزند، بعد از یک فصل ناکامی و کسب رتبه دهم جدول چهارده‌تیمی رقابت‌ها، حالا با بحران‌های جدی روبه‌روست.

این درحالی است که فوتسال مشهد در جریان رقابت‌های فصل قبل یک سهمیه دیگرش در این رقابت‌ها، رکن‌آذین خاورمیانه، را هم از دست داد و این تیم به لیگ دسته‌یک سقوط کرد. تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد هنوز تصمیمی برای حضور در لیگ‌برتر فصل آینده ندارد و اگر دیر بجنبد، شاید خیلی زود دیر شود و حتی سهمیه استان در این مسابقات به خطر بیفتد.

بازگشت سرمربی به میدان بازی

اولین اتفاق جدی پیش‌فصل برای فرش‌آرا، این روز‌ها خبر جدایی قدرت بهادری، سرمربی‌بازیکن فصل گذشته این تیم است. بهادری فصل قبل مورد اعتماد مدیران این باشگاه قرار گرفت و درحالی‌که هنوز کفش‌هایش را نیاویخته بود و بازی می‌کرد، مسئولیت سرمربیگری تیم را به او دادند. بااین‌حال، آقای سرمربی‌بازیکن، امسال خیلی زود قید حضور روی نیمکت فرش‌آرا را زد و به‌عنوان بازیکن به تیم گیتی‌پسند اصفهان پیوست! اتفاقی که به‌نوبه خودش جالب بود و باعث آشفتگی در اردوگاه فرش‌آرا شد؛ چراکه مدیران این تیم روی او حسابی ویژه باز کرده بودند و فکر نمی‌کردند سرمربی‌شان هوای بازی به سرش بزند و در آستانه لیگ، این تیم را ترک کند.

خاموشی نوبتی ستاره‌ها در آسمان فرش

بعد از قدرت بهادری، سه بازیکن ستاره تیم، هم یکی پس از دیگری از جمع فرشی‌‎ها جدا شدند تا رفته‌رفته ساختار تیمی آن‌ها بحرانی شود. سعید ممبینی، بهمن جعفری و امیرحسین داودی درحالی فرش‌آرا را ترک کردند که از بازیکنان کلیدی و مؤثر این تیم در فصل گذشته بودند و پرکردن جای خالی آن‌ها در فاصله مانده تا لیگ و درحالی‌که سایر تیم‌ها در کوران نقل‌وانتقالات هستند، کمی سخت به‌نظر می‌رسد.

جعفری که این اواخر پایش به اردوگاه تیم‌ملی هم باز شده بود و ملی‌پوش به‌حساب می‌آمد، یک مشهدی است که همراه قدرت بهادری به گیتی‌پسند پیوست. سومین خرید گیتی‌پسند از مشهد هم امیرحسین داوودی بود؛ دیگر بازیکنی که یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتسال ایران است. آخرین ستاره جداشده از فرش‌آرا هم سعید ممبینی است که هنوز مقصدش مشخص نیست.

فروش فرش؛ جدی‌تر از هر سال

مدیران تیم فوتسال فرش‌آرا هفته آینده قرار است در جلسه هیئت‌مدیره شرکت فرش‌آرا گردهم آیند و برای آینده این تیم تصمیم بگیرند. فرشی‌ها که در سال‌های گذشته همواره پیش از شروع لیگ با گله‌مندی از وضعیت رسیدگی استانی به این تیم و عمل کردن مسئولان به وعده‌هایشان، ادعای کنارکشیدن از رقابت‌ها را داشتند، امسال هم همین داعیه را دارند. از این باشگاه خبر می‌رسد که فرش‌آرایی‌ها از مسئولان استانی گله‌مندند و به همین دلیل قصد فروش امتیاز تیم را دارند. اتفاقی که البته هر سال مطرح بوده است، اما امسال جدی‌تر به‌نظر می‌رسد.

بلاتکلیفی بازیکنان، عاملی برای جدایی

موضع‌گیری‌نکردن رسمی باشگاه فرش‌آرا برای حضورداشتن یا نداشتن در لیگ‌برتر فصل آینده، موجب شده است بازیکنان این تیم یکی پس از دیگری ساز جدایی کوک کنند. بلاتکلیفی که آن‌ها را از آینده حرفه‌ای‌شان نگران کرده است و می‌خواهند پیش از آنکه دیر شود، به درخواست مشتریان لیگ‌برتری‌شان پاسخ مثبت بدهند. بااین‌حال، هنوز به‌جز چهار نفری که بیان شد، بازیکن دیگری از این تیم جدا نشده و شاید باید تا خیلی دیر نشده است، مسئولان این تیم موضع رسمی‌شان را درباره تیم داری‌کردن یا نکردن اعلام کنند.

۲ ماه تا ادامه حیات یا شروع ممات!

دو ماه تا آغاز رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باقی است و تیم‌های حاضر در این تورنمنت این روز‌ها درحال جذب بازیکن جدید و تقویت خود هستند. بااین‌حال، نماینده مشهد مانند هر سال درگیر حاشیه‌ها و اماواگرهاست؛ اتفاقی که نه‌تن‌ها می‌تواند به این تیم ضربه بزند، بلکه اگر با کناره‌گیری فرش‌آرا از رقابت‌ها همراه شود، ممکن است سهمیه استان خراسان‌رضوی را هم به باد بدهد.

پس چه بهتر اگر قرار است فرش‌‍‌آرا در لیگ باشد، همین امروز نسبت به معرفی کادرفنی و جذب بازیکنان برای تقویت تیم اقدام کند و چنانچه این مجموعه بنای تیم‌داری ندارد، اعلام کند تا استان فکری به حال سهمیه روی هوای فوتسال کند و مجموعه‌ای را جایگزین کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->