نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

حسن‌زاده: فرش‌آرا امکان جذب بازیکن کلیدی و تاثیرگذار ندارد

  • کد خبر: ۱۶۹۰۰۴
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
حسن‌زاده: فرش‌آرا امکان جذب بازیکن کلیدی و تاثیرگذار ندارد
سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: با توجه به بودجه محدود و مشخص فرش‌آرا، امکان جذب بازیکن کلیدی و رقابت با سایر تیم‌های متمول را نداریم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، محسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص شرایط فرش‌آرا برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: با توجه به اینکه حضور قطعی فرش‌آرا در لیگ برتر کمی با تاخیر همراه شد، در حال حاضر فقط ۲۵ روز زمان داریم تا تیم را آماده کنیم.

وی افزود: از سوی دیگر تعداد زیادی از بازیکنان جدا شده‌اند که با جذب بازیکنان جدید در حال ساختن تیم جدیدی از فرش‌آرا هستیم. حضور ۲ تیم صنعتی در لیگ برتر و مبالغ پیشنهادی آنان به بازیکنان مقداری کار ما را سخت کرده است و ما برای جذب بازیکن به لحاظ بودجه دچار مشکل هستیم، اما سعی ما این است که تیم منسجم و یکدستی را راهی مسابقات کنیم و در لیگ سخت و سنگینی که در پیش داریم بتوانیم تیم خوب و قابل احترامی داشته باشیم و از اعتبار فوتسال مشهد دفاع کنیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد در پاسخ به این سوال که در پی از دست دادن مهره‌های کلیدی تیمش، آیا باشگاه در ادامه مهره تاثیرگذاری جذب خواهد کرد یا خیر، گفت: یکی از مشکلات ما این است که بازیکنان خوبی از ما جدا شده‌اند و پیدا کردن بازیکنان جایگزین برای آنان دشوار است، چرا که برای جذب بازیکنان ستاره و نامی نیاز به رقابت با سایر تیم‌های متمول و صنعتی داریم که با توجه به بودجه مشخص و محدود فرش‌آرا این کار برای ما امکان پذیر نیست، اما سعی کردیم بازیکنان باتجربه، فنی و اخلاقی برای فرش‌آرا جذب کنیم.

فرش‌آرا به دنبال کسب جایگاه بهتری نسبت به فصل قبل است

حسن‌زاده در خصوص اینکه فرش‌آرا در این فصل از رقابت‌ها برای چه جایگاهی خواهد جنگید، تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال یک لیگ سخت در پیش داریم، تیم‌های مدعی زیاد شده، رقابت سخت شده است و ما مهره‌های کلیدی خود را از دست داده‌ایم، کار سختی در پیش خواهیم داشت. اگر واقع‌بینانه به این قضیه نگاه کنیم به دنبال این هستیم تا جایگاهی بهتر از فصل گذشته کسب کنیم.

وی ادامه داد: دوست‌داران فوتسال باید واقع‌بینانه به این قضیه نگاه‌کنند. با توجه به اینکه اهالی فوتسال جزو قطب‌های فوتسال کشور هستند و تحلیل‌های درستی دارند، بهتر است نگاهی منطقی داشته باشیم تا اینکه احساسی تصمیم بگیریم. سعی داریم در وهله نخست فوتسال مشهد را به جایگاه اصلی خودش بازگردانیم و شخصیتی به فوتسال مشهد بدهیم که در سال گذشته مقداری متزلزل بود.

سرمربی فرش‌آرای مشهد در خصوص دلیل عدم جذب بازیکنان ایرانی در حد و انندازه‌های بازیکنان افغانستانی که به تیمش اضافه شده‌اند، افزود: طی صحبتی که با باشگاه داشته‌ایم، مقرر شده بازیکنان افغانستانی با نظر کادرفنی جذب فرش‌آرا شوند. اگر این بازیکنان افغانستانی بتوانند نظر کادرفنی را جلب کنند قطعا از آنان استفاده خواهیم کرد. حسینی که یکی از این بازیکنان است، چند جلسه در تمرینات شرکت کرده که نشان داده بازیکن توانمند و با ظرفیتی است و قطعا به فرش‌آرا کمک خواهد کرد. سایر بازیکنان افغانستانی را نیز در تمرینات باید امتحان کنیم تا در صورت صلاحدید کادرفنی از ظرفیت آنان نیز استفاده کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->