نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

اولین پست همسر کوبی برایانت در واکنش به مرگ او

  • کد خبر: ۱۶۳۰۸
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
اولین پست همسر کوبی برایانت در واکنش به مرگ او
ونسا برایانت همسر کوبی برایانت چند روز پس از این سانحه تلخ سکوتش را با انتشار پستی در اینستاگرام شکست و از این فاجعه صحبت کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، سه روز بعد از مرگ تراژیک کوبی براینت، اسطوره فقید دنیای بسکتبال و دختر سیزده ساله‌اش در سانحه سقوط بالگرد، ونسا براینت همسر کوبی سرانجام سکوت خود را شکسته و در اولین واکنش رسمی به این فاجعه در اینستاگرام به بیان شرایط فعلی خود و خانواده‌اش پرداخت.

ونسا در اینستاگرام خود مطلبی منتشر کرد که به همراه عکسی از کوبی و دخترش و همه اعضای خانواده براینت منتشر شده است.

ونسا براینت در این پست اینستاگرامی از میلیون‌ها نفری که در این سه روز از آن‌ها حمایت کرده‌اند تشکر کرده و می‌گوید عشق و محبتی که در این مدت از مردم دریافت کرده و دعا‌هایی که آن‌ها در حق کوبی و دخترش کرده‌اند برایش بسیار گرانبها بوده است.
 
اولین پست همسر کوبی برایانت در واکنش به مرگ او


همسر کوبی براینت در ادامه پیام خود خبر از تاسیس بنیاد مامبا آن تری می‌دهد که با هدف حمایت از دیگر خانواده‌هایی که با تراژدی‌های بزرگ مواجه شده‌اند تاسیس شده است.

ونسا و کوبی براینت اولین بار در سال ۱۹۹۹ آشنا شده و در سال ۲۰۰۱ ازدواج کردند. آن‌ها چهار دختر به نام‌های ناتالیا، جیانا، باینکا و کاپری دارند که جیانا همان دختری است که در حادثه سقوط بالگرد در کنار پدرش جان خود را از دست داده است.

باشگاه لس‌آنجلس لیکرز، باشگاه کوبی براینت هم بالاخره سکوت خود را شکست و با انتشار یک پست توییتری کوتاه به اسطوره تازه در گذشته‌اش ادای دین کرد. در این پست توییتری اعلام شده که دیدار لیکرز مقابل کلیپرز به دلیل مرگ تراژیک براینت به تعویق افتاده است. اولین توییت لس آنجلس لیکرز بعد از فاجعه مرگ کوبی براینت و دخترش عکسی است که آن‌ها را در کنار هم در یک قاب نشان می‌دهد.
 
 
اولین پست همسر کوبی برایانت در واکنش به مرگ او
 
منبع: ورزش‌سه
 
 
گزارش خطا
برچسب ها: کوبی برایانت
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->