نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

مرگ کوبی برایانت ستاره بسکتبال آمریکا در سقوط بالگرد شخصی+ فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۶۰۱۴
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
مرگ کوبی برایانت ستاره بسکتبال آمریکا در سقوط بالگرد شخصی+ فیلم و عکس
کوبی برایانت، بازیکن سابق بسکتبال لیگ ان‌بی‌ای آمریکا به همراه دختر ۱۳ساله اش روز یکشنبه ششم بهمن در جریان سقوط هلی‌کوپترش در لس‌آنجلس کشته شد.
به گزارش شهرآرانیوز، نشریه معتبر TMZ اسپورت تأیید کرده است، کوبی برایانت بسکتبالیست ۴۱ ساله و اسطوره بزرگ دنیای بسکتبال NBA صبح یکشنبه در یک تصادف هلیکوپتر در ایالت کالاباساس درگذشته است. هنگام سقوط، کوبی با حداقل ۳ نفر دیگر در هلیکوپتر شخصی خود حضور داشته‌اند.

به نقل از TMZ اسپورت: آتش سوزی رخ داد پرسنل اورژانس پاسخ دادند، اما هیچ کس در هواپیما زنده نماند. ۵ نفر کشته شدند. به ما گفته می‌شود که ونسا برایانت در میان کسانی که در هلی کوپتر حضور داشتند، نبود.

دلیل سقوط در دست بررسی است. کوبی مشهور سال‍‌ها از هلیکوپتر برای مسافرت استفاده کرده است - قدمت آن به زمان بازی در لیکرز باز می‌گردد.

او به مسافرت از ساحل نیوپورت در کالیفرنیا به مرکز STAPLES در DTLA با هلی کوپتر Sikorsky S-۷۶ معروف بود.

بنا بر ادعای ABC News در سانحه سقوط هلیکوپتر کوبی برایانت، اسطوره بسکتبال دنیا و باشگاه لس آنجلس لیکرز که منجر به فوت او شد، یکی از ۴ دختر کوبی برایانت هم همراه او بود و جانش را از دست داد.

فرزند از دست رفته او، جیانا ماریا برایانت ۱۳ ساله بود که هنگام سفر با هلی‌کوپتر همراه پدرش به قصد حضور در آکادمی برایانت، سقوط کرد.
 
 
 
 
محل سقوط هلی کوپتر حامل" کوبی برایانت" ستاره بسکتبال آمریکا در حومه شهر "لس آنجلس" آمریکا/ رویترز
 
 
مرگ کوبی برایانت ستاره بسکتبال آمریکا در سقوط بالگرد شخصی+ فیلم و عکس
 
 
مانیتورهای شهری در "لس آنجلس" آمریکا پس از انتشار خبر درگذشت"کوبی برایانت" ستاره بسکتبالیست بازنشسته تیم "لس آنجلس لیکرز" آمریکا
 
 
مرگ کوبی برایانت ستاره بسکتبال آمریکا در سقوط بالگرد شخصی+ فیلم و عکس
 
ویدئویی که چند هفته پیش از کوبی برایانت در کنار دخترش جیانا ماریا در فضای مجازی خبرساز شده بود، در حادثه سقوط بالگرد، جینا در کنار پدرش بود و فوت دختر ۱۳ ساله کوبی برایانت هم تایید شد.
 
تعداد بازدید : 2234
 
 

پیام تسلیت فدراسیون بسکتبال ایران درپی درگذشت کوبی برایانت

مرگ کوبی برایانت ستاره بسکتبال آمریکا در سقوط بالگرد شخصی+ فیلم و عکس

 

واکنش کریستیانو رونالدو به درگذشت کوبی برایانت

"وقتی خبر ناراحت کننده درگذشت کوبی برایانت و دخترش را شنیدم خیلی ناراحت شدم. کوبی یک افسانه واقعی بود و الهام بخش خیلی از افراد، همدردی من برای خانواده، دوستان کوبی و خانواده‌های تمام افرادی که در این حادثه جان خود را از دست دادند. در آرامش باش افسانه"

 

مرگ کوبی برایانت ستاره بسکتبال آمریکا در سقوط بالگرد شخصی+فیلم و عکس


۳ سال پیش در سال ۲۰۱۷ انیمیشنی ساخته شده که در آن کوبی برایانت بر اثر سقوط هلیکوپتر کشته می‌شود.

تعداد بازدید : 1201
 

توئیت عجیب یک کاربر توئیتر، ۸ سال قبل!

کوبی قراره در یک تصادف هلی کوپتری بمیره

 

مرگ کوبی برایانت ستاره بسکتبال آمریکا در سقوط بالگرد شخصی+فیلم و عکس

 

واکنش لیونل مسی به خبر درگذشت کوبی برایانت

" من هیچ حرفی برای گفتن ندارم. تمام عشق من برای کوبی و خانواده اش و دوستانش است. ملاقات با تو و لحظات خوبی که باهم داشتیم بسیار لذت بخش بود. ما نابغه های کمی مثل او داشتیم"

 

مرگ کوبی برایانت ستاره بسکتبال آمریکا در سقوط بالگرد شخصی+فیلم و عکس

 

لحظه رسیدن لس آنجلس لیکرز و لبران جیمز به لس آنجلس و اشک های جیمز برای درگذشت کوبی برایانت

 

تعداد بازدید : 1334

 

انیمیشن Dear Basketball از کوبی برایانت برنده اسکار ۲۰۱۸

 

تعداد بازدید : 902
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->