کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟ پدیده مد و مدگرایی خوب است یا بد؟ مدیریت اقتصادی خانواده چطور امکانپذیر است؟ هر کدملی یک مراقب سلامت دارد | پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده + جزئیات عربستان سعودی: زائران حج فقط با کارت هوشمند می‌توانند وارد مکه شوند پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۱۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران تا پایان هفته
سرخط خبرها

سارق لوازم منازل مسکونی در مشهد به دام افتاد

  • کد خبر: ۱۶۳۳۲۴
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
سارق لوازم منازل مسکونی در مشهد به دام افتاد
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد متهم به ۷ فقره سرقت وسایل منزل در منطقه خواجه ربیع شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ عباسعلی دهقانی اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده‌ای مبنی بر سرقت وسایل منزل در محدوده خیابان مهر مادر به پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد سارق با نفوذ به داخل خانه مقادیری طلا و جواهرات به ارزش حدود یک میلیارد ریال را سرقت کرده است.

دهقانی بیان کرد: کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات گسترده یک متهم سابقه دار را در این زمینه شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص دست داشتن متهم در سرقت موردنظر با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی لوازم برقی مسروقه را نیز کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد در ادامه با استناد به اعترافات سارق مطرح کرد: متهم با توجه به ادله و مستندات پلیس به فروش طلا‌های مسروقه به یک مالخر به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه نیز متهم دستگیرشده به ۶ فقره سرقت دیگر از وسایل منازل شهروندان در محدوده منطقه خواجه ربیع اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، دهقانی با اشاره به شناسایی اموال توسط مالباختگان توضیح داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->