کشف ۲۰۸ هزار قلم فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاقی قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳) خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود
سرخط خبرها

حداد عادل: «خراسان» نقش تعیین‌کننده‌ای در فرهنگ ایرانی داشته است

  • کد خبر: ۱۶۳۳۹۱
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
حداد عادل: «خراسان» نقش تعیین‌کننده‌ای در فرهنگ ایرانی داشته است
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن تبریک هفته معلم به معلمان کشور و شهر مشهد گفت: یاد و‌ نام استاد شهید مطهری را گرامی می‌دارم که الگو و اسوه معلمان بوده و هستند. 

به گزارش شهرآرانیوز، دكتر غلامعلی حداد عادل در همايش نكوداشت استاد مرحوم غلامحسين حيدری امروز در مشهد به‌صورت ویدئویی پیامی داد و گفت: یادکرد پیشکسوتان نه فقط‌ یک وظیفه انسانی است، بلکه باعث دل‌گرمی سایر افراد می‌شود.

وی افزود: خراسان با مزیت‌های فراوانی که دارد و امتیازات معنوی و علمی، نقش تعیین‌کننده‌ای در فرهنگ ایرانی داشته و امروز یک منطقه دانش‌خیز و دانش‌پرور است. 
وی ادامه داد: در دهه شصت سال‌ها با مرحوم حیدری همکار بودم. ایشان تحصیل‌کرده رشته زبان انگلیسی در دانشگاه بودند و در چند استان مدیرکل و سال‌ها معاون وزیر بودند. مرحوم حیدری فردی مؤمن و انقلابی و پرکار و خوش‌فکر بود. او بسیار به انقلاب معتقد و همه وجودش را از راه آموزش و پرورش در اختیار انقلاب قرار داده بود.

حداد عادل در ادامه با بیان اینکه امروز دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و سلطه خود نسل جوان را نشانه گرفته و به سراغ دانش‌آموزان و دانشجویان رفته است، اظهار کرد: جنگ دوران دفاع مقدس امروز در فضاهای فرهنگی است. وظیفه ما دفاع‌ از انقلاب اسلامی در این جبهه است. 
وی افزود: ما وظیفه بسیار سنگینی برعهده داریم. امروز جهاد جهاد تبیین است و‌ کدام عرصه‌ برای جهاد بهتر از کلاس درس است. 
به گفته وی، معلمان امروز افسران جبهه جهاد تبیین هستند. امیدوارم به وظیفه خطیر خود عمل کنیم و بدانیم که دشمن ممکن است در آموزش و پرورش نفوذ کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->