حمله موشکی مقاومت فلسطین به پایگاه‌های نظامی صهیونیستی (۱۱ تیر ۱۴۰۳) دیوان عالی آمریکا به ترامپ مصونیت مطلق اعطا نکرد آتش‌سوزی گسترده در شهرک صهیونیست‌نشین «یتسهار» اوباما امیدی به پیروزی بایدن در انتخابات ندارد پزشکیان: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ارائه نداده‌ام سفیر پاکستان برای خرید انبه پاکستانی به خیابان‌های تهران رفت + عکس ناکامی بایدن به ضرر ترامپ تمام شد توضیحات معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره پرونده کرسنت بازداشت ۵۸ نفر در روز انتخابات ریاست‌جمهوری گزینه اصلی جایگزین بایدن به عنوان نامزد حزب دموکرات، چه‌کسی است؟ مجری مناظره‌های مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ کیست؟ آزادی ۵۰ اسیر فلسطینی به‌دلیل پُرشدن زندان‌های رژیم صهیونیستی + فیلم اژه‌ای: مردم انتظار دارند نامزد‌های انتخابات ملتزم به رعایت قانون باشند باقری‌کنی: نیازمند اقدام قاطع جامعه جهانی برای توقف جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی هستیم رئیس عقیدتی‌سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مرزبانان، حافظان امنیت و هویت ملی کشور هستند طحان‌نظیف: هیچ شکایت و اعتراضی از سوی نامزد‌ها دریافت نکردیم تشکیل جلسه شورای امنیت در راستای بازسازی غزه ویدئو | روایت مخبر از اولین جلسه با رهبر معظم انقلاب، پس از شنیدن خبر سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور افزایش ۷ درصدی مشارکت مشهدی‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه و مقاومت به سرزمین‌های اشغالی | یک صهیونیست به هلاکت رسید + فیلم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۳۴۸۶
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه و مقاومت به سرزمین‌های اشغالی | یک صهیونیست به هلاکت رسید + فیلم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲)
در حالی رژیم موقت صهیونیستی سربازان ذخیره خود را فرا خوانده‌ است که حملات راکتی گروههای مقاومت به شهرکهای صهیونیست‌نشین فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد و یک اسرائیلی زخمی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جنگنده‌های اسرائیلی از عصر پنجشنبه دست به حملات گسترده در مناطق مختلف نوار غزه زده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در دور تازه حملات خود به غزه، زمین‌های کشاورزی در شرق شهرک القراره در جنوب نوار باریکه را هدف قرار داد.

الجزیره به نقل از یک منبع پزشکی غزه گزارش داد که در بمباران منطقه الشجاعیه در شرق غزه، دو نفر به شهادت رسیدند و چند نفر از فلسطینیان زخمی شدند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش اسرائیل به "دفاع و حمله خود تا پایان جنگ" ادامه خواهد داد.

تل‌ آویو در خاک و آتش

همزمان، گروه‌های مقاومت فلسطین از غزه، اقدام به شلیک چند راکت به سمت شهرک‌های مجاور نوار غزه کردند.

به گزارش سما نیوز، در پی شلیک این راکت‌ها، آژیر خطر در جنوب شهرک‌های عسقلان، نتف هعسراه و زیکیم به صدا در آمد.

بر اساس این گزارش، صدای آژیر خطر در تل آویو، الرمله و رحوفوت هم به صدا درآمده است.

وزارت بهداشت غزه عصر امروز پنجشنبه اعلام کرد که از ابتدای حملات صهیونیست تاکنون، ۲۶ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده و ۸۶ نفر مجروح شده‌اند.

شلیک موشک‌های دوربرد به نزدیکی تل‌آویو و هلاکت یک اسرائیلی

در ادامه درگیریها، نیروهای مقاومت، یک موشک‌ دوربرد به عمق اراضی فلسطین اشغالی شلیک کردند، ولی خبری از تلفات احتمالی آن منتشر نشده است. افزون بر این، منابع عبری خبر دادند که صدای چندین انفجار از الرمله و تل‌آویو شنیده و پس از آن، آژیرهای خطر به صدا درآمده است. به گفته این منابع، یک موشک در «روحوفوت» در نزدیکی تل‌آویو، به یک خانه اصابت کرده است. برخی منابع فلسطینی مدعی شدند گنبد آهنین توان مقابله با موشک براق ۸۵ جهاد اسلامی نداشته است.

 گزارش این رسانه‌ها حاکی است که یک اسرائیلی بر اثر ترکش ناشی از راکت‌های شلیک‌شده از غزه، به هلاکت رسیده و ۹ صهیونیست دیگر هم زخمی شده است. برخی از منابع عبری خبر دادند که چندین نفر در ساختمان هدف قرار گرفته شده، محاصره شده‌اند.فیلم زیر هم از میزان خسارات وارده به این منطقه منتشر شده است:

 

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین نیز خبر داد که در پی تجاوز سه روزه صهیونیستها به نوار غزه، ۲۸ نفر شهید و ۸۶ نفر هم زخمی شده‌اند.

این در حالی است که نیروهای مقاومت به شدت در حال موشک‌باران شهرک رحوفوت در تل‌آویو هستند. رسانه‌های عبری خبر دادند که تعدادی از این موشکها موفق شده است از سامانه پدافندی فلاخن داوود و گنبد آهنین عبور کند. این موشکها خسارات سنگینی به این شهرک وارد کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->