نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

تکذیب مذاکره استقلال با حاج صفی دو روز بعد از عقد قرارداد!

  • کد خبر: ۱۶۳۵۸۳
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
تکذیب مذاکره استقلال با حاج صفی دو روز بعد از عقد قرارداد!
باشگاه استقلال دو روز بعد از انتشار خبر رسمی تمدید قرارداد حاج صفی با باشگاه آ ا ک یونان خبر تکذیب مذکره با این بازیکن را در رسانه رسمی منتشر کرد!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حوالی ساعت ۲۳ چهارشنبه شب بود که رسانه‌ها خبر تمدید قرارداد احسان حاج صفی با باشگاه آ ا ک یونان را منتشر کردند. در این خبر آمده بود که حاج صفی به مدت ۲ سال با باشگاه آ ا ک یونان قرارداد بسته است.

این خبر نشان داد که بازیکن ملی‌پوش فوتبال ایران دیگر به فوتبال ایران باز نخواهد گشت و باز هم به عنوان لژیونر به کار خود خاتمه خواهد داد.

اما در عین ناباوری دقایقی قبل رسانه رسمی باشگاه استقلال خبر تکذیب مذاکره با این بازیکن را منتشر کرد. خبری که نشان می‌دهد مسئولان باشگاه استقلال در بخش رسانه‌ای در جریان تمدید قرارداد حاج صفی با باشگاه یونانی نبوده‌اند و اگر هم از این خبر اطلاع داشته‌اند آن را فراموش کرده‌اند.

عجیب‌تر اینکه دو روز پیش باشگاه استقلال اعلام کرده بود که لیست ورودی و خروجی از سوی ساپینتو ارائه نشده است که اگر این خبر را هم ملاک قرار دهیم، باشگاه استقلال اساسا نباید درباره شایعه مذاکره با حاج صفی واکنشی نشان می‌داد. آن هم دو روز بعد از اینکه این بازیکن به عضویت باشگاه آ ا ک یونان در آمده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->