پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا
سرخط خبرها

دستگیری باند سارقان خودرو در مشهد

  • کد خبر: ۱۶۳۸۵۶
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
دستگیری باند سارقان خودرو در مشهد
نیروهای تجسس کلانتری شهرک ناجای مشهد، پاتوق دزدانی را به محاصره درآوردند که نقشه های سرقت خودرو را پای بساط موادمخدر طراحی می کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، ردزنی‌های اطلاعاتی نیرو‌های تجسس کلانتری شهرک ناجای مشهد درباره عاملان یک باند سرقت خودرو که از ابتدای اردیبهشت در دستور کار آنان قرار گرفته بود به سرنخ‌هایی از یک پاتوق استعمال مواد مخدر رسید که منزلی در خیابان شهید کریمی بود.

ماموران تجسس با جمع آوری اطلاعات محرمانه از منابع و مخبران محلی دریافتند که در پاتوق مذکور اموال سرقتی نیز خرید و فروش می‌شود؛ بنابراین آن‌ها با دستور قاضی خدابنده (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) محل یاد شده را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند تا افرادی را شناسایی کنند که به پاتوق استعمال مواد مخدر رفت و آمد دارند.

در حالی که تحقیقات پلیس زیر نظر مستقیم سرهنگ محمد فیاضی (رئیس کلانتری شهرک ناجا) ادامه داشت، ناگهان یک دستگاه پراید سفیدرنگ وارد کمین نامحسوس نیرو‌های تجسس شد و مقابل پاتوق توقف کرد.

در این هنگام جملات کوتاه و رمزی نیرو‌های انتظامی در بی سیم‌ها پیچید و مشخص شد که خودروی پراید دارای سابقه سرقت است به همین دلیل عوامل انتظامی با نظر رئیس کلانتری، عملیات ضربتی را زودتر از موعد آغاز کردند و به طور غافلگیرانه وارد پاتوق شدند.

پاتوق نشینان که پای بساط موادمخدر مشغول طراحی نقشه‌های سرقت بودند با مشاهده نیرو‌های انتظامی حیرت زده به آلات و ادوات استعمال موادمخدری نگریستند که در دست شان یخ زده بود! افسران ورزیده دایره تجسس بی درنگ دست بند‌های قانون را بر دستان ۶ مرد و یک زن پاتوق نشین حلقه زدند و در حالی آنان را به مقر انتظامی انتقال دادند که چندین دستگاه تلفن همراه و ضبط و پخش‌های سرقتی خودرو نیز در بازرسی از محل کشف شد.

بازجویی از اعضای باند سرقت که به سرپرستی سروان سیفی (رئیس تجسس کلانتری) انجام شد، بیانگر آن بود که یکی از متهمان دستگیر شده به نام «علی – ع» سرکرده باند دزدان خودرو است که با همدستی دو تن دیگر از دوستانش در مناطق مختلف شهر سرقت‌های خودرو و قطعات و لوازم داخلی آن را انجام می‌دهند؛ بنابراین سرکرده باند به طور جداگانه مورد بازجویی‌های فنی قرار گرفت و پاتوق دیگری را در منطقه خواجه ربیع لو داد. طولی نکشید که افسران دایره تجسس دو متهم دیگر را نیز به دام انداختند و لوازم سرقتی را کشف کردند. از سوی دیگر بررسی گوشی‌های سرقتی نیز حکایت از آن داشت که اعضای باند با همدستی زن جوان خودروی دیگری را ربوده و پس از سرقت گوشی تلفن داخل داشبورد و دیگر قطعات، آن را در یکی از خیابان‌های خلوت مشهد رها کرده اند که شاکی آن نیز شناسایی شد.

تحقیقات بیشتر درباره سرقت‌های احتمالی دیگر اعضای این باند ۹ نفره در حالی ادامه دارد که ۳ تن از سرکردگان اصلی باند با دستور قاضی نظری (بازپرس شعبه ۶۰۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) روانه زندان شدند.

منبع: خراسان

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->