دستگیری قاتل فراری حین ورود مخفیانه به کشور

  • کد خبر: ۱۶۴۰۶۵
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
دستگیری قاتل فراری حین ورود مخفیانه به کشور
فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: قاتل فراری که به کشور همجوار متواری شده بود با رصد دقیق و اقدام فنی پلیس حین ورود به کشور در شهرستان شوش دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ روح اله یاری با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهرستان شوش با سلاح جنگی و متواری شدن قاتل افزود: رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی مخفیگاه ۲نفر از متهمان را در شهرستان شوش شناسایی و قاتل اصلی را که به کشور همجوار متواری شده بود، حین ورود به کشور در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه متهم اصلی اختلاف شخصی و انتقام گیری از مقتول را انگیزه بزه ارتکابی خود اعلام کرده است، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ یاری با تاکید بر اینکه نیرو‌های جان بر کف پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان در آمادگی کامل قرار دارند، افزود: انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن ادامه همکاری نزدیک خود با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز امروز یکشنبه از دستگیری ۱۵ نفر اراذل و اوباش معروف در عملیات‌های مقتدرانه و منسجم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داده است. در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی طرح دستگیری و مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش را به مدت ۲ روز به مرحله اجرا گذاشتند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->