دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

هواپیمای تهران کرمانشاه از باند خارج شد+فیلم

  • کد خبر: ۱۶۴۱۰
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
هواپیمای تهران کرمانشاه از باند خارج شد+فیلم
پرواز تهران به کرمانشاه در فرودگاه کرمانشاه دچار حادثه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هواپیمای ایرباس ۳۱۹ متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است که پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران، حوالی ساعت ۶ صبح امروز به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه بدلیل نقص چرخ جلو از باند منحرف شد.
 تمام ۱۰۲ مسافر و ۸ خدمه این پرواز در سلامت کامل به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.  

 

بارش برف و لغزندگی دلیل خروج هواپیما از باند فرودگاه بود 

رئیس پلیس فرودگاه کرمانشاه گفت: بارش سنگین برف و لغزندگی باند فرودگاه سبب شد یکی از چرخ‌های هواپیما از باند خارج شود.
سرهنگ سیامک یدی اظهار داشت: ساعت ۶ صبح امروز (شنبه) یکی از پرواز‌های شرکت ایران‌ایر که از تهران عازم کرمانشاه بود در فرودگاه شهید اشرفی به‌دلیل بارش سنگین برف و لغزندگی باند فرودگاه، یکی از چرخ‌هایش از باند خارج شد.

وی با اشاره به اینکه همه ۱۰۲ مسافر پرواز تهران ــ کرمانشاه در سلامت کامل به‌سر برده‌اند و مشکلی برای هیچ کدام آن‌ها ایجاد نشده است افزود: خوشبختانه با مهارت خلبان پرواز، هواپیما کنترل و پس از طی مسافتی بدون اینکه آسیبی به مسافران آن وارد شود متوقف شد.

یدی اضافه کرد: پس از این حادثه جزئی، بلافاصله نسبت به خروج مسافران از هواپیما اقدامات لازم صورت گرفت و همگی به سالن اصلی فرودگاه شهید اشرفی منتقل شدند./تسنیم

 



لحظه پياده شدن مسافران از هواپيماى پرواز تهران كرمانشاه از دوربين مسافران

 
اولين تصاوير خروج از باند هواپيماي ايرباس ٣١٩ ايران اير در کرمانشاه



منبع: صدا و سیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->