آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

سریال شبکه مخفی زنان ازسرگرفته خواهد شد

  • کد خبر: ۱۶۴۲۶۴
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
سریال شبکه مخفی زنان ازسرگرفته خواهد شد
با توجه به تمام شدن مراحل بازبینی سریال کمدی «شبکه مخفی زنان» توسط ساترا، این سریال به زودی پخش خود را از سر می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز،  پخش سریال کمدی «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی در تاریخ دوم دی ماه ۱۴۰۱ با انتشار قسمت بیستم متوقف شد. در پی توقف پخش این سریال شائبه توقیف آن در رسانه‌ها مطرح شد. محمد صادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در همان ایام با این مساله واکنش نشان داد و توقیف این سریال را از اساس تکذیب کرد و گفت: «هیچ مشکل جدی برای پخش سریال «شبکه مخفی زنان» وجود ندارد و مواردی که مطرح است، حتما با تعامل با پلتفرم و گفتگو حل خواهد شد.»

ماجرا از این قراربود که در آن ایام مجوز پخش سریال به شکل قسمت به قسمت داده می‌شد. با توجه به حساسیت‌هایی فرامتنی که پیرامون این سریال ایجاد شد، ساترا به تهیه‌کننده و پلتفرم پخش کننده اعلام کرد دیگر به شکل قسمتی به این سریال مجوز نمی‌دهد و می‌بایست تمام قسمت‌های باقی مانده به شکل یکجا ارائه و مورد بازبینی قرار بگیرد.

با توجه به شرایطی که ساترا اعلام کرده بود، باید سریال به شکل کامل آماده پخش می‌شد، از آنجاییکه مراحل فنی و پس تولید قسمت‌های باقی مانده زمان‌بر بود، آماده سازی این قسمت‌ها به طول انجامید. در حال حاضر مراحل فنی قسمت‌های بیست و یکم تا بیست و هشتم به پایان رسیده و به زودی با آماده شدن دو قسمت‌پایانی، سریال جهت دریافت مجوز نمایش به ساترا ارائه خواهد شد.

این سریال براساس فیلمنامه‌ای از محمد رحمانیان جلوی دوربین رفته و در آن بازیگرانی چون لیلا حاتمی ، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، حمید فرخ نژاد، شقایق دهقان، امر حسین رستمی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تاکنون ۲۰ قسمت از سریال شبکه مخقی زنان پخش شده و ۱۰ قسمت پایانی آن باقی مانده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->