درباره کوچه امام خمینی ۲۴ در مشهد و روزگار رفته بر آن | خیام؛ کوچه بود‌ها و نابود‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت دهه پایانی صفر، هر سال منسجم‌تر می‌شود پژمان‌فر خبر داد: افزایش ۴ درصدی تعداد زائران ایرانی شرکت‌کننده در مراسم اربعین ۱۴۰۴ نسبت‌به سال گذشته شهردار مشهد مقدس: رزق و روزی مدیریت شهری از اربعین و دهه آخر صفر است + فیلم عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مردم، بیت‌الغزل خدمات در دهه آخر صفر بودند رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: هدف تیم بزرگ مدیریت شهری در دهه پایانی صفر، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) بود ثبت جهانی توس همچنان در بلاتکلیفی| رفع ترافیک سه‌راه فردوسی اولویت مدیریت شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه باغ‌راه شاهنامه چهره توس را دگرگون خواهد کرد پژمان‌فر: امروز فرزندان ما اسطوره‌های دیگری انتخاب می‌کنند، چون ظرفیت‌های خود را معرفی نکردیم انجام بازدید دوره ای از وسایل بازی کودکان در بوستان های مشهد شهرداری مشهد پیشگام در خدمات آبرسانی به مواکب در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس: هزینه‌های زیادی در حوزه توس و بولوار شاهنامه توسط مدیریت شهری صرف شده است | طرح تفصیلی توس دغدغه ۱۲ساله مردم به شمار می‌رود + فیلم معاون عمران شهرداری مشهد: باید ۷ پل دیگر بر روی بزرگراه پیامبراعظم(ص) ساخته شود شهردار منطقه ۱۲ مشهد: پیگیر طرح تفصیلی شاهنامه هستیم آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهم‌سطح سه‌راه فردوسی مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد همچنان ناسالم است (۹ شهریور ۱۴۰۴) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: خدمات شهرداری در دهه آخر صفر امسال، روان‌تر، متنوع‌تر و بهتر از سال‌های گذشته بود + فیلم دیدار شهردار مشهد با مدیر عالی حرم مطهر رضوی | قلندرشریف: فاز نخست خط ۳ متروی مشهد رهاورد همکاری آستان قدس رضوی با مدیریت شهری بود + فیلم مزین شدن ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به تصاویر شهدای ترور آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهمسطح سه راه فردوسی و افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از نحوه پرداخت عوارض آزادراه مشهد-باغچه + پاسخ

  • کد خبر: ۱۶۴۴۴۰
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از نحوه پرداخت عوارض آزادراه مشهد-باغچه + پاسخ
پاسخگویی مسئولان در خصوص پرداخت عوارض آزادراه ها.

پیام شهروند:

دو روز پیش برای تردد در آزادراه مشهد-باغچه، برای پرداخت عوارض، نرم‌افزار آنی‌رو را در تلفن همراهم نصب کردم و وقتی قصد پرداخت آنلاین مبلغ عوارض را داشتم باید ۵۰‌هزار تومان بیشتر از مبلغ عوارضی به عنوان شارژ اضافه پرداخت می‌کردم. در غیر این صورت امکان پرداخت نبود و در صورت پرداخت نکردن نیز پانزده‌روز بعد جریمه می‌شوم. این چه وضع پرداخت عوارض است که باید ۵۰‌هزار تومان بیشتر پرداخت کنیم؟ مسئولان وزارت راه و شهرسازی چرا نظارتی ندارند.


پاسخ مدیر فنی و بهره‌برداری شرکت سامانه پرداخت‌های نوین در آزادراه‌های کشور:

کاربران وقتی وارد نرم‌افزار می‌شوند، استعلام می‌گیرند و علاوه بر این برای پرداخت‌های بعدی نرم‌افزارمبلغی به عنوان شارژ اضافه پیشنهاد می‌کند که برخی افراد آن را تا ۱۵۰هزار تومان افزایش می‌دهند.متقاضیان می‌توانند آن رقم را صفر کنند. بابک نیک‌نیا افزود: در همان قسمتی که شارژ اضافه را پیشنهاد داده‌است می‌توان آن را کم و زیاد کرد و اجباری برای شارژ اضافه نیست. البته که در نرم‌افزار، تقاضای استرداد وجه هم داریم و متقاضیان می‌توانند شارژ اضافه را استرداد کنند که دو تا سه روز بعد به حساب متقاضی واریز می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->