سرخط خبرها

دردسر جدید پرسپولیس؛ بازگشت دو مدافع تیم ملی

  • کد خبر: ۱۶۵۰۸۴
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
  • ۱
دردسر جدید پرسپولیس؛ بازگشت دو مدافع تیم ملی
باشگاه پرسپولیس با دردسر جدید مواجه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده به دنبال این هستند که برای ادامه فوتبال خود تیم الاهلی قطر را ترک کرده و راهی پرسپولیس شوند. این در شرایطی است که پرسپولیس مدافعانی مثل مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی را در ترکیب اصلی خود دارد و عملکردشان در این فصل نیز خیلی خوب بوده است.

مشکل اینجاست که کنعانی و شجاع در جام جهانی و بعد از آن نیز با مرتضی پورعلی گنجی شدیدا به اختلاف خوردند و چند پست کنایه آمیز هم در مورد کارلوس کگی روش علیه هم منتشر کردند. به خاطر همین هم بود که امیر قلعه نویی تصمیم گرفت بعد از جام جهانی شجاع و کنعانی را به ترکیب اصلی برگردانده و پورعلی گنجی را به تیم ملی دعوت نکند. اتفاقی که در اردوی بعدی تیم ملی هم تکرار خواهد شد.

حالا باید دید تصمیم یحیی گل محمدی چه خواهد بود. آیا مدافعان فعلی تیمش را که با باشگاه قرارداد هم دارند، حفظ خواهد کرد یا اینکه ترجیح می دهد مدافعان سابق تیمش را که زوج خیلی موفقی هم بودند؛ در خدمت داشته باشند. قدر مسلم داشتن هر چهارنفر آنها ممکن نیست و با آمدن شجاع و کنعانی بسیار بعید است پورعلی گنجی و گولسیانی در پرسپولیس بمانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نورعلی معافی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
1
1
پرسپولیس کارشاقی نمیکند که قهرمان میشودچون هربازیکن آماده ودراسناندارد تیم ملی است رامیخرد ،خداوکیلی امسال کدام بازیکن تیم معمولی بودند یکی ازدیگری بهتر ،تاجائیکه عالیشاه وکامیاب نیا وعبدی فیکس نبودند،بنظرمن پرسپولیس تیم ملی است واینجورتیمی بسته شود رقابت برابرازبین می رود وشائبه تیم حکومتی همه جا خودش رانشان میدهد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->