اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

شرط واتساپ برای اضافه‌شدن ویژگی ویرایش پیام‌های ارسالی + عکس

  • کد خبر: ۱۶۵۵۲۹
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
شرط واتساپ برای اضافه‌شدن ویژگی ویرایش پیام‌های ارسالی + عکس
واتساپ بالاخره تأیید کرده که ویژگی ویرایش پیام را در اختبار کاربرانش قرار می‌دهد؛ ویژگی‌‌ای که تلگرام و سیگنال، رقبای این پیامرسان، سال‌هاست دارای آن هستند.

شهرآرانیوز - کاربران به زودی می‌توانند پیام‌هایشان در واتساپ را تا ۱۵ دقیقه پس از ارسال ویرایش کنند. این پیام‌رسان که بخشی از شرکت متاست، این ویژگی را در هفته‌های آینده در اختیار ۲ میلیارد کاربر واتساپ قرار خواهد داد. هند با ۴۸۷ میلیون کاربر بزرگ‌ترین بازار این پیامرسان است.

واتساپ روز گذشته اعلام کرد: «خوشحالیم که کنترل بیشتری برای ویرایش چت‌هایتان به شما می‌دهیم؛ از تصحیح یک غلط املایی ساده تا افزودن محتوای بیشتر به یک پیام».
کاربران واتساپ به‌زودی می‌توانند پیام‌هایشان را ویرایش کنند، اما فقط تا ۱۵ دقیقه بعد از ارسال!
تنها کاری که باید برای ویرایش پیام‌هایتان در واتساپ انجام دهید این است که انگشتتان را روی پیام موردنظر فشار دهید و از منو بازشده، «ویرایش» را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که فقط تا ۱۵ دقیقه بعد از ارسال امکان ویرایش وجود دارد.

پیام‌های ویرایش‌ شده با عنوان «ویرایش‌شده» نشان داده می‌شوند، بنابراین گیرندگان می‌دانند که محتوا تغییر کرده است. با این حال، ویرایش‌ها و جزئیات آن به آن‌ها نشان داده نخواهد شد.

رسانه اجتماعی فیس بوک یک دهه پیش ویژگی ویرایش را معرفی کرد. در همان زمان، فیس‌بوک گفت که بیش از نیمی از کاربرانش از طریق تلفن همراه به سایت دسترسی دارند که همین موضوع خطا‌های تایپی را افزایش داده است. در فیسبوک هم پیام‌های ویرایش‌شده با عنوان «ویرایش شده» نشان داده می‌شوند.  

سال گذشته، رسانه اجتماعی ایلان ماسک، توییتر، اعلام کرد که به مشترکان پولی خود امکان ویرایش توییت‌های خود را می‌دهد. توییت‌ها را می‌توان ۳۰ دقیقه پس از پست، چندبار ویرایش کرد.

توییتر در آن زمان در یک پست وبلاگی گفته بود: «از این به بعد توئیت‌کردن احساس راحتی و استرس کمتری خواهد داشت.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->