تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

سردار فدوی: خدمت به خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم

  • کد خبر: ۱۶۵۶۰۰
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
سردار فدوی: خدمت به خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم
جانشین فرمانده سپاه پاسداران در نخستین یادواره ۶۴ شهید حافظ آسمان شهر گفت: خدمت به خانواده شهدا جایگاه ویژه‌ای دارد و ما باید خدمت به آن‌ها را وظیفه خود بدانیم تا مورد عنایت حق قرار بگیریم.
به گزارش شهرآرانیوز، طی مراسمی با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمدرضا قلندرشریف شهردار مشهد، خانواده شهدا، مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی، یادواره ۶۴ شهید حافظ آسمان فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: ما موظف به انجام تکالیف خود در مقابل خدای بزرگ هستیم و بر همین اساس انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در طول ۴۴ سال گذشته مقابل تمام توطئه‌های دشمنان پیروز شده است.

سردار علی فدوی افزود: این در حالی است که جبهه باطل حتی یک بار هم نتوانست در مقابل حق به پیروزی دست پیدا کند، زیرا این وعده خداوند است که در همه زمان‌ها، حزب‌الله در مقابل حزب شیطان پیروز است.

وی با اشاره به اینکه هر روز در نقاط مختلف کشور برنامه بزرگداشت شهدای گرانقدر در حال برگزاری است ادامه داد: شهدا با اجازه خداوند می‌توانند سایر افراد را مورد شفاعت و عنایت خود قرار دهند و ذهن ما توانایی درک این مقام را ندارد.

سردار فدوی اظهار کرد: در طول شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون، همواره آماده اهدای جان خود بوده‌ایم و این رویه در طول این مدت تغییر و تعطیلی پیدا نکرده است که می‌توان به شهدای جدید مرزبانی در این مسیر سربلندی، اشاره کرد.

وی گفت: جانفشانی بیش از ۲۰۰ هزار شهید در عرصه‌های مختلف، سند بسیار محکمی است که ما پای کار نظام هستیم و تمام رزمندگان و دلدادگان انقلاب اسلامی در این مسیر حاضر هستند جان خود را فدا کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما برای انجام تکالیف خود حاضر به جان دادن بودیم و هستیم، زیرا این موضوعی است که خداوند از بندگان خود طلب کرده است و او خود قول پیروزی و نصرت را نیز داده است.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیثی گفت: خدمت به خانواده شهدا جایگاه ویژه‌ای دارد و ما باید خدمت به آن‌ها را وظیفه خود بدانیم تا مورد عنایت حق قرار بگیریم.
فدوی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: زمانی دشمنی با ما به پایان می‌رسد که ما در قله قرار بگیریم، زیرا آن موقع دشمنان دیگر از ما ناامید می‌شوند و آن زمان راه برای حرکت‌های بزرگ انقلاب اسلامی باز می‌شود.

هدف از برگزاری این یادواره اشاعه عطر و بوی شهدا در جامعه است

فرمانده یگان حفاظت فرودگاه‌های خراسان رضوی نیز گفت: هدف از برگزاری این یادواره اشاعه عطر و بوی شهدا در جامعه است، زیرا با کمک از آن‌ها میتوانیم زنگار از دل‌های خود بشوییم و بر همین اساس ما به شهدا نیازمندیم.

سرهنگ پاسدار حسین باقرزاده با اشاره به اینکه ۶۴ شهید از خانواده فرودگاهی شهید هاشمی نژاد مشهد در مسیر انقلاب جانفشانی کرده‌اند افزود: اتفاق خوشایندی هم که  در این یادواره اتفاق افتاد، نامگذاری بلوار فرودگاه مشهد به نام بلوار شهدای حافظان آسمان بود.  

بلوار شهدای حافظان آسمان

دراین مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان‌فشانی‌های شهیدان حافظ آسمان فرودگاه شهید هاشمی نژاد، از خانواده معزز این شهدای گرانقدر تجلیل شد.
همچنین در این مراسم بلوار فرودگاه مشهد به نام بلوار شهدای حافظان آسمان نامگذاری شد.

 
برگزاری نخستین یادواره ۶۴ شهید حافظ آسمان شهر با حضور شهردار مشهدمقدس
 
 
برگزاری نخستین یادواره ۶۴ شهید حافظ آسمان شهر با حضور شهردار مشهدمقدس
گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->