قطعی برق در صنایع خراسان رضوی به ۲ روز در هفته افزایش یافت کاهش ساعت کاری برخی ادارات استان قم طی فردا (۶ مرداد ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق: ۵۵ درصد برق کشور در بخش خانگی مصرف می‌شود آیا ادارات خراسان رضوی طی ۲ روز آینده (۶ و ۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شوند؟ + فیلم پیش‌بینی کارشناس بازار طلا از قیمت طلا در روز‌های آینده (۵ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش یا کاهش قیمت طلا؟ قیمت جهانی طلا امروز چند؟ (۵ مرداد ۱۴۰۳) | آیا طلا گران می‌شود؟ دوازدهمین آزمون استخدامی دولت، جمعه هفته آینده (۱۲ مرداد) برگزار می‌شود وزیر نیرو: تا فردا (۶ مرداد ۱۴۰۳) همه ظرفیت تولید برق فعال می‌شود وضعیت بازار سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت (۵ مرداد ۱۴۰۳) | چرخش عجیب بازار طلا و سکه پس از یک هفته تعطیلی قیمت جدید سورن پلاس دوگانه سوز ایران خودرو اعلام شد + جدول قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۵ مرداد ۱۴۰۳) شرکت‌های بورسی به حذف قیمت‌گذاری دستوری ملزم می‌شوند مصرف چشمگیر برق در بخش خانگی | گرما، اوج مصرف را از شب به روز منتقل کرد آخرین وضعیت مصرف برق در کشور (۵ مرداد ۱۴۰۳) زمان برگزاری چهلمین حراج شمش طلا | تغییر ساعت کاری بانک‌ها خللی در فرایند خرید شمش طلا ایجاد نمی‌کند اولین رویکرد وزیر پیشنهادی کار توجه به معیشت کارگران باشد روایت صنعتگران از مشکلات ناترازی برق | از توزیع ناعادلانه تا کمبود در تولید + ویدئو کارگاه تولید همبرگر تقلبی در توس مشهد پلمب شد (۴ مرداد۱۴۰۳) وزارت صمت: مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر نشده است رکورد مصرف برق کشور شکسته شد (۴ مرداد ۱۴۰۳) قیمت موبایل‌های سامسونگ و شیائومی (۴ مرداد ۱۴۰۳) بوی کهنگی پوشاک تاناکورا، تولیدکننده داخلی را خفه کرد | پُزِ کهنه طلا و سکه امروز در مشهد چند قیمت خورد؟ (۴ مرداد ۱۴۰۳) قانون سامان‌دهی مسکن چه تاثیری بر بازار گذاشته است؟ قطع برنامه‌های عادی صداوسیما برای اعلام هشدار نارنجی هواشناسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۴ مرداد ۱۴۰۳) | قیمت‌ها افزایش یافت
سرخط خبرها

پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک از فردا دوشنبه ۱۴ بهمن

  • کد خبر: ۱۶۵۶۱
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک از فردا دوشنبه ۱۴ بهمن
گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی ظرفیت فروش جدیدی را به «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اختصاص داده و مشتریان می‌توانند نسبت به پیش خرید این خودرو اقدام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، دنا پلاس توربو اتوماتیک از روز دوشنبه (۱۴ بهمن ۱۳۹۸) راس ساعت ۱۱ به صورت اینترنتی در وبسایت فروش ایران خودرو عرضه می‌شود. بر اساس بخشنامه فروش اعلام شده برای ثبت نام این خودرو به ۸۰ میلیون تومان ودیعه اولیه نیاز است.


به پیش پرداخت مشتریان ۱۸ درصد سود مشارکت و ۱۰ درصد سود انصراف تعلق می‌گیرد و از سویی این شرکت می‌خواهد تا خودرو‌ها را در مهر و آبان ۱۴۰۰ به دست مشتریان برساند.


در این طرح فروش، قوانین سابق عرضه خودرو در طرح‌های پیش فروش و مشارکت در تولید اجرا می‌شود و مشتریان می‌توانند تنها به صورت اینترنتی و با رعایت قوانین، نسبت به خرید دنا پلاس توربو اتوماتیک اقدام نمایند. لازم به ذکر است که ایران خودرو تخفیف بسیار ناچیزی را برای ودیعه سپاری ۱۹ و ۲۰ ماهه مشتریان در نظر گرفته است.

 

با وجود اینکه در ماه‌های اخیر بار‌ها این سبک از فروش ایران خودرو (پیش فروش برای تحویل در سال ۱۴۰۰) مورد انتقاد‌های شدید واقع شده است، اما می‌بینیم که مدیر جوان این خودروساز دولتی سعی دارد تا با این راه جذب سرمایه را به ایران خودرو ادامه دهد.

لازم به ذکر است که با توجه به مستندات موجود، نسخه‌هایی از دنا پلاس توربو اتوماتیک مراحل تست‌های استاندارد را پشت سر می‌گذارند و قرارداد تامین جعبه دنده شش سرعته این سدان ملی با کمپانی DAE منعقد شده و محموله اول آن به انبار ایران خودرو رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->