ساز «قاصدک» | نگاهی به اجرای موسیقی اصیل ایرانی در پردیس تئاتر اردیبهشت مشهد ساعت گران‌قیمت بهرنگ علوی در «جوکر ۲» + عکس زمان پخش و تکرار سریال «مختارنامه» از شبکه آی‌فیلم کدام فیلم‌های سینمایی با موضوع انتخابات ساخته شده است؟ فلسفه، در جستار و داستان و رمان | معرفی سه کتاب تازه از نشر «خوب» «ناخن‌ها» فیلم اختتامیه جشنواره کارلووی واری شد فیلم‌های سینمایی آخر هفته (۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳) + خلاصه داستان و زمان پخش زمان پخش و تکرار سریال شب دهم در ایام محرم پخش مجموعه مستند «مهمان علی» از شبکه‌های سیما برادران «فرار از زندان» با سریال «بازگرداندن» روی آنتن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ شرکت‌کنندکان خانم فصل ۲ «جوکر ۲» احسان علیخانی چه کسانی هستند؟ نویسنده کتاب «اینجا جای خوابیدن نیست»: نویسنده اگر معترض نباشد نمی‌تواند داستان زیبا خلق کند اعضای هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های نمایشی خراسان‌رضوی معرفی شدند (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ساخت مستند «بخشی» توسط یک کارگردان تئاتر

  • کد خبر: ۱۶۶۱۹۹
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
ساخت مستند «بخشی» توسط یک کارگردان تئاتر
  نویسنده و کارگردان تئاتر این روز‌ها به سراغ ساخت مستند موسیقایی «بخشی» و یک فیلم سینمایی با عنوان «مرگ بومی» رفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی عابدی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود، گفت: از امروز شنبه ۶ خرداد ساخت مستند موسیقایی «بخشی» درباره یکی از بخشی‌های استان خراسان می‌شوم. همچنین قصد دارم یک فیلم سینمایی کم‌هزینه هم با عنوان «مرگ بومی» که موضوعی اجتماعی دارد در استان خراسان بسازم که همه بازیگرانش از بچه‌های تئاتر هستند.

وی درباره چرایی رفتن به سراغ ساخت فیلم به جای اجرای تئاتر، تأکید کرد: فعلاً شرایط مناسبی برای تولید تئاتر نمی‌بینم و تصویر و سینما فضای شخصی‌تری دارد و راحت‌تر در این عرصه کار می‌کنم.

عابدی در ادامه سخنان خود به رایزنی خود برای اجرای اثری نمایشی در تئاتر شهر اشاره کرد و یادآور شد: حدود ۲ سال پیش برای اجرای نمایش «مردخوار» در مجموعه تئاتر شهر اقدام کردم، ولی هنوز جوابی دریافت نکرده‌ام.

این هنرمند عرصه تئاتر با بیان اینکه نمایش «مردخوار» فضایی اجتماعی و نگاهی ابزورد به موضوعات اجتماعی دارد، تصریح کرد: مدت‌ها است پیگیر سالن برای اجرای این اثر نمایشی هستم و اگر شرایط فراهم شود در نیمه دوم سال جاری نمایش را روی صحنه می‌برم.

وی در پایان سخنان خود گفت: با فرزین محدث و پرستو گلستانی برای ایفای نقش در «مردخوار» گفتگو کرده‌ام و امیدوارم شرایط برای اجرای این اثر فراهم شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->