حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟
سرخط خبرها

مرد چوپان فرشته نجات کودک ۳ ساله در کلاته بهشت درود نیشابور شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۶۲۸۱
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
مرد چوپان فرشته نجات کودک ۳ ساله در کلاته بهشت درود نیشابور شد + فیلم
کودک گم شده در منطقه کلاته بهشت درود نیشابور، ساعت ۴ صبح توسط یک چوپان پیدا و به آغوش خانواده بازگشت.

کودک ۳ ساله‌ای که در منطقه کلاته بهشت درود نیشابور در نزدیکی مشهد گم شده بود توسط یک چوپان پیدا شد.

رییس جمعیت هلال احمر نیشابور در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: این کودک که به همراه پدرش به باغ کشاورزی رفته بود در غیاب پدرش گم می شود،پس از دریافت این خبر نیروی انتظامی و هلال احمر اقدام به جست و جو میکنند، ولی به دلیل تاریکی شب تا صبح این عملیات متوقف می شود.

اسماعیل شاه بیگی گفت:این کودک پس  از گم شدن دچار سردرگمی می شود، مسیری را در پیش می‌گیرد و از محدوده‌ای که خانواده اش بودند دور می‌شود، کسی هم متوجه گریه‌های بچه نمی‌شود تا اینکه بعد از مدتی ضعف و ناله داخل گودالی در آخر منطقه کلاته بهشت که خار و خاشاک داشته می‌افتد و بعد از اذان صبح، چوپانی که از آن مسیر تردد داشته است کودک را پیدا میکند و به نیروهای امدادی تحویل میدهد.

 علی صدیقی پدر پسربچه گم شده، در این خصوص گفت: پسرم حدود ساعت ۴ صبح توسط یکی از چوپانان دررود (محسن درودی) در دامنه کوه پیدا شده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->