سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ساخت ۵ هزار کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی+ فیلم

  • کد خبر: ۱۶۶۶۸۰
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
ساخت ۵ هزار کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی+ فیلم
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی گفت: پس از تأسیس این مجمع، بیش از ۵ هزار کلاس درس‌ ساخته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم «خیران نیک‌اندیش» صبح امروز در سالن همایش‌های برج سپید (شهدای سلامت) با حضور جمعی از مسئولان شهری، استانی، استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهدمقدس، مدیران کل استان خراسان رضوی، خیران و برخی از شهرداران مناطق مختلف مشهد مقدس برگزار شد.

در این مراسم از تعدادی از خیرین تقدیر و چند تفاهم‌نامه همکاری نیز با خیرین در زمینه‌های مختلف از‌ جمله مسئله آب، آموزشی و ورزشی به امضا رسید.

غلامعلی رافتی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی، در این مراسم اظهار کرد: خیرین استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات خوبی ارائه داده‌اند. پس از تأسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز، بیش از ۵ هزار کلاس درس‌ ساخته شده است.

وی افزود: مجمع خیرین مدرسه‌ساز در تلاش است اعتبارات به‌درستی و در جای مناسب هزینه شود. توجه خاص به حاشیه شهر مشهد و ساخت و تجهیز‌ هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای از اولویت‌های مهم ما بوده است.

در پایان این مراسم نیز از تمبر خیرین نیک‌اندیش رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد و جمعی از خیرین برجسته کشور رونمایی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->