ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت
سرخط خبرها

مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی می‌تواند هر کسی را برنامه‌نویس کند

  • کد خبر: ۱۶۶۸۳۸
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی می‌تواند هر کسی را برنامه‌نویس کند
جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، می‌گوید: هرکسی می‌تواند با ابزار‌های هوش مصنوعی برنامه‌نویس شود. هوش مصنوعی انقلابی را در محاسبات به وجود آورده است. سخت افزار انویدیا خدمات هوش مصنوعی مانند ChatGPT را تقویت می‌کند.

شهرآرانیوز - اگر همیشه می‌خواستید یک برنامه‌نویس کامپیوتر شوید، اما فاقد مهارت‌های کافی بودید، حالا دیگر هوش مصنوعی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، گفته است: «با گسترش ابزار‌های جدید و قدرتمند هوش مصنوعی هر کسی می‌تواند یک برنامه‌نویس باشد. توانایی نوشتن کد با صدور چند دستور ساده به یک سیستم هوش مصنوعی، «شکاف دیجیتالی» را پُر کرده است.» هوانگ این صحبت‌ها را در کنفرانس Computex در تایپه بیان کرده است: «موانع برنامه‌نویسی فوق العاده کم شده است. الان همه یک برنامه‌نویس هستند - فقط کافی است چیزی به کامپیوتر بگویید.»

ارزش بازار انویدیا در سال جاری به نزدیک ۱ تریلیون دلار افزایش یافته است، زیرا همه صنایع در تلاش برای استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی هستند. پردازنده‌های انویدیا به تلاش‌های پر سر و صدای هوش مصنوعی (مانند ChatGPT) کمک می‌کنند.


حتما بخوانید

شرکت OpenAI به بهترین ایده‌ها برای کنترل هوش مصنوعی جایزه می‌دهد

قابلیت جدید هوش مصنوعی گوگل خلاصه‌ای از نتایج جستجویتان را ارائه می‌دهد


در این رویداد، هوانگ چندین محصول مرتبط با هوش مصنوعی را معرفی کرد. انویدیا با همکاری با WPP در حال ساخت یک پلتفرم ایجاد تبلیغات کامپیوتری است. دبلیوپی‌پی (WPP) یک شرکت تبلیغاتی است که با در اختیار داشتن ۳٫۰۰۰ شعبه در ۱۱۰ کشور، به‌عنوان بزرگترین بنگاه تبلیغاتی و روابط عمومی جهان شناخته می‌شود. 

هوانگ در ادامه گفته است که هوش مصنوعی انقلابی را در محاسبات به وجود آورده است: «در هر عصر محاسبات کامپیوتری می‌توانستید کارهای زیادی انجام دهید که پیش از آن ممکن نبود و هوش مصنوعی مطمئناً چنین شرایطی دارد.»

درباره اینکه کدام نوع مشاغل با فناوری هوش مصنوعی (ChatGPT و برنامه‌های مشابه) ممکن است برای همیشه تغییر کنند، نگرانی‌هایی به وجود آمده است. برخی از مطالعات نشان داده‌اند که برنامه‌نویسی رایانه‌ای در معرض خطر است، زیرا ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند بهره‌وری را افزایش دهند و برخی از کارهای ناخوشایند را مدیریت کنند.


در ادامه حتما بخوانید

لزوم ایجاد نهادی بین‌المللی شبیه به آژانس انرژی اتمی برای نظارت بر هوش مصنوعی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->