«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

معرفی چند افزونه‌ برای استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در مرورگرها

  • کد خبر: ۱۶۷۱۳۴
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
معرفی چند افزونه‌ برای استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در مرورگرها
برای استفاده از خدمات هوش مصنوعی ChatGPT باید از وب‌سایت شرکت OpenAI و اپلیکیشن‌های موبایل آن استفاده کنید. اما راه آسان‌تری هم وجود دارد و آن چیزی جز نصب یک افزونه روی مرورگر وب کامپیوتر شما نیست.

به گزارش شهرآرانیوز - شما به‌راحتی با نصب یک افزونه روی مرورگر وب خود می‌توانید از ربات چت هوش مصنوعی ChatGPT استفاده کنید تا از سایت و اپلیکیشن آن بی‌نیاز شوید.

هوش مصنوعی ChatGPT به‌قدری محبوب شده که کمتر کسی در جهان است که نام آن را نشنیده باشد. شما هم از طریق وب‌سایت شرکت OpenAI و هم اپلیکیشن‌های موبایل می‌توانید از خدمات این هوش مصنوعی استفاده کنید. اما در عین حال راه آسان‌تری وجود دارد و آن چیزی جز نصب یک افزونه روی مرورگر وب کامپیوتر شما نیست.

افزونه‌هایی مثل ChatGPT for Chrome و Merlin Monica و WebChatGPT وجود دارد که به شما اجازه می‌دهند با این ربات چت ارتباط برقرار کنید. البته برای استفاده از این افزونه‌ها شما باید یک اکانت OpenAI داشته باشید. اگر ندارید، از یک برنامه رفع تحریم استفاده کرده و به این صفحه بروید، سپس روی دکمه Sign Up کلیک کنید. اکنون می‌توانید از افزونه‌های زیر استفاده کنید.

افزونه‌های هوش مصنوعی ChatGPT برای مرورگر‌های وب

۱. افزونه ChatGPT for Chrome

معرفی چند افزونه‌ برای استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در مرورگرها

شما می‌توانید از طریق Web Store کروم، هم روی مرورگر کروم و هم اج از این افزونه استفاده کنید. بعد از نصب و کلیک روی افزونه، باید وارد اکانت OpenAI خود شوید. سپس درخواست خود را بنویسید تا ربات چت ChatGPT به شما پاسخ دهد. برای ایجاد یک سوال جدید، شما باید روی آیکون + ضربه بزنید تا یک صفحه چت جدید ایجاد شود. برای دسترسی به تاریخچه چت‌ها نیز روی آیکون همبرگری در سمت چپ قسمت بالای صفحه کلیک کنید. از همین جا شما می‌توانید نام یک چت را تغییر داده و یا آن را به‌طور کلی حذف هم کنید.

۲. افزونه ChatGPT everywhere

معرفی چند افزونه‌ برای استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در مرورگرها

افزونه ChatGPT everywhere که برای مرورگر فایرفاکس طراحی شده، به شما اجازه می‌دهد از طریق یک نوار کناری در مرورگر خود بتوانید به هوش مصنوعی ChatGPT دسترسی پیدا کنید. برای استفاده از آن کافیست روی آیکون افزونه کلیک کنید، سپس روی لینک OpenAI ChatGPT کلیک کرده و وارد اکانت خود شوید. حالا می‌توانید هر درخواستی که دارید را تایپ کنید یا روی آیکون + کلیک کرده تا یک چت جدید ایجاد شود.

برای دسترسی به علاقه‌مندی‌ها، تاریخچه یا تب‌های همگام‌سازی شده با وب‌سایت اصلی ChatGPT، کافیست روی منوی آبشاری افزونه کلیک کنید. توسعه‌دهندگان این افزونه در تلاش هستند تا دسترسی به ربات‌های چت Bing Chat مایکروسافت و Bard گوگل را هم امکان‌پذیر کنند.

۳. افزونه Merlin ChatGPT Assistant

معرفی چند افزونه‌ برای استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در مرورگرها

شما می‌توانید افزونه Merlin ChatGPT Assistant را از طریق Web Store کروم روی مرورگر‌های وب گوگل کروم و مایکروسافت اج نصب کنید. افزونه‌ای که به شما اجازه می‌دهد در طول روز به‌صورت رایگان تا ۵۱ درخواست را از هوش مصنوعی داشته باشید.

بعد از نصب و اجرای افزونه، از شما خواسته می‌شود یک اکانت رایگان را ایجاد کنید. سپس برای اجرای افزونه نیز شما می‌توانید از کلید‌های ترکیبی Ctrl+M استفاده کنید تا یک نوار کناری به‌نمایش گذاشته شود و در آن درخواست خود را ثبت کنید. شما هر زمانی که خواستید می‌توانید یک درخواست جدید را ایجاد کنید و از هوش مصنوعی سوال بپرسید. در اینجا صفحه تنظیماتی برای تغییر زبان و رابط کاربری و همینطور مشاهده تاریخچه چت‌های شما وجود دارد.

۴. افزونه Monica

معرفی چند افزونه‌ برای استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در مرورگرها

یکی دیگر از افزونه‌های ChatGPT که برای مرورگر کروم و اج طراحی شده، Monica نام دارد. نسخه رایگان این افزونه به‌شما اجازه می‌دهد روزانه تا ۳۰ سوال را از هوش مصنوعی ChatGPT بپرسید. وقتی افزونه را نصب کردید، کافیست کلید‌های ترکیبی Ctrl+M را بفشارید تا اجرا شود و یک نوار کناری در سمت چپ مرورگرتان ظاهر شود.

مونیکا به شما اجازه می‌دهد دو نوع درخواست را از هوش مصنوعی داشته باشید. یک نوع، حالت چت است که به شما اجازه می‌دهد مجموعه‌ای از سوالات را از آن بپرسید. در حالی که یک حالت تولید هم وجود دارد که می‌تواند مطلبی را برای شما بنویسد. در حالت دوم شما می‌توانید طول، فرمت و زبان متن را انتخاب کنید. مونیکا همچنین امکان مشاهده تاریخچه چت‌ها را نیز در اختیار شما می‌گذارد و دارای یک صفحه تنظیمات است.

۵. افزونه WebChatGPT

معرفی چند افزونه‌ برای استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در مرورگرها

با نصب افزونه WebChatGPT روی مرورگر‌های کروم، فایرفاکس و اج، شما می‌توانید به خدمات هوش مصنوعی ChatGPT دسترسی پیدا کنید. اما در عین حال نتایج جستجو از طریق وب را هم ارائه می‌کند. فقط کافیست سوال یا درخواست خود را وارد کنید. با توجه به اطلاعات مورد نیازتان، لینک نتایج به‌نمایش شما گذاشته می‌شود. به‌لطف این ویژگی شما می‌توانید از منابع پاسخ‌هایی که ربات چت جی پی تی می‌دهد، اطمینان پیدا کنید.

خبر خوب اینکه شما می‌توانید نتایج جستجو‌ها را شخصی‌سازی کنید. از زمان آن گرفته تا کشور و منطقه خاص پاسخ، همگی قابل تنظیم است.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->