خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

غرق‌شدن نوجوان ۱۷ ساله در حوالی مشهد + عکس

  • کد خبر: ۱۶۷۰۶۹
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
غرق‌شدن نوجوان ۱۷ ساله در حوالی مشهد + عکس
نوجوان ۱۷ ساله مشهدی در استخر کشاورزی غرق شد.

محمدجواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ شلوار کردی به تن داشته است. کفش‌های کهنه‌ای پایش بوده که از شدت خاکی و گلی بودن، رنگش تشخیص داده نمی‌شده است.

کلاه آفتابی پلنگی رنگ، لابه‌لای لباس‌هایش بود که نشان می‌داد آفتاب اذیتش می‌کرده است. دقیقا مشخص نیست که چه لباسی تنش بوده است. همه وسایلش دست نخورده گوشه‌ای لابه‌لای علف‌ها بود، اما از خودش خبری نبود.

اولین فردی که متوجه غیبت پسرک می‌شود، دنبالش می‌گردد، اما پیدایش نمی‌کند تا جایی که لباس‌هایش را کنار استخر پیدا می‌کند و می‌فهمد که کار از کار گذشته و یک نفر دیگر به آمار غرق‌شدگان در مشهد و استان اضافه شده است.

غرق‌شدن نوجوان ۱۷ ساله در حوالی مشهد + عکس

دیروز ماجرای تأسف‌برانگیز دیگری در حوالی مشهد در جاده ابلق رخ داد و نوجوانی برای فرار از دمای حدود چهل درجه‌ای هوا به سمت استخر ذخیره آب در یک کارخانه آجرپزی می‌رود. او دور از چشم نگهبان و کارکنان این مجموعه، وارد استخری می‌شود که برای پیشگیری از ورود غیرمجاز انسان یا حتی حیوانات تشنه، اطراف استخر فنس‌کشی شده بود.

پسر هفده‌ساله انگار تنها بوده است و دقیقا مشخص نیست به چه دلیلی در عمق آب‌های لجنی این استخر ذخیره آب کشاورزی غرق شده است. همه می‌دانستند که پسرک در استخر است، اما کسی جرئت پاگذاشتن به عمق این آب‌ها را نداشت، چون نه‌تن‌ها استخر عمیق بود، بلکه ته استخر نیز دیده نمی‌شد. همین شد که موضوع غرق‌شدگی به آتش‌نشانی مشهد اعلام شد و گروه امداد و نجات ایستگاه۸ و همچنین گروه غواصی ایستگاه۲۳ به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور آتش‌نشانان، عملیات نجات از سوی غواصان آغاز شد و ساعتی بعد پیکر پسر نوجوان از آب بیرون کشیده شد. همان ابتدای کار مشخص شد که این فرد علائم حیاتی ندارد، اما برای انجام عملیات احیا، به تکنسین‌های اورژانس سپرده شد. با وجود تلاش امدادگران و انجام عملیات احیا برای بازگرداندن این نوجوان به زندگی، متأسفانه او جان خود را از دست داد.

براساس آمار منتشرشده از سوی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در سال گذشته و ماه‌های ابتدایی امسال تاکنون شصت‌نفر در خراسان‌رضوی جان خود را بر اثر غرق‌شدگی در مکان‌های آبی پرخطر همچون استخر‌های کشاورزی، حوضچه‌های آبی پشت سد‌ها و... از دست داده‌اند. البته با گرم‌ترشدن هوا و ورود به تابستان داغ، قطعا حوادث مرتبط با غرق‌شدگی بیشتر نیز می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->