شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

بیش از ۲۰۰ کشته و هزار زخمی در نتیجه برخورد دو قطار در هند + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۷۴۷۶
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
بیش از ۲۰۰ کشته و هزار زخمی در نتیجه برخورد دو قطار در هند + فیلم
در حادثه برخورد دو قطار در هند تاکنون ۲۰۷ کشته شناسایی شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به گفته مقام‌های محلی دست کم ۲۰۷ تن در حادثه برخورد دو قطار در شرق هند کشته شده‌ و ۹۰۰ تن نیز دچار جراحت شده‌اند. ۲۰۰ دستگاه آمبولانس هم به محل این حادثه هولناک فرستاده شده‌اند.

این مقام‌ها رخداد یادشده را بدترین حادثه از این دست در طول تاریخ قلمداد و آمار کشته‌شدگان را هم بیش از این‌ها برآورد می‌کنند. حادثه زمانی روی داد که قطاری مسافری از خط خارج شد و با لکوموتیو دیگری برخورد کرد.

اینجا ببینید:

بر پایه اعلام راه‌آهن هند نزدیک به یکصد پزشک هم راهی محل برخورد دو قطار شده‌اند.

نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند، از این رخداد ابراز نگرانی و با خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد. او در توییتی نوشت: «تمامی کمک‌های ممکن به حادثه‌دیدگان ارائه خواهد شد.»

هندوستان یکی از طولانی‌ترین خطوط ریلی جهان را دارد و حادثه‌ در آن رخدادی معمول و متداول است.

بدترین فاجعه قطاری در هند به سال ۱۹۸۱ بازمی‌گردد که در آن ۸۰۰ تن جان خود را از دست دادند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->