قیمت امروز انواع گوشی‌های موبایل در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | قیمت موبایل از ۶ تا ۱۰۸ میلیون تومان چک کاغذی تا ۳ سال آینده حذف می‌شود بازگشایی عمومی فضای تفریحی باغ آستان برای اولین بار؛ شعبه جدید کروژ در «باغ خاتون» افتتاح شد | درخشش در باغ امام‌رضا(ع) بازار بورس به انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ چه واکنشی نشان داد؟ | دامنه نوسان سهام افزایش یافت حراج جدید سکه دوشنبه (۱۱ تیر) برگزار می‌شود + شرایط قیمت طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش مبارزه با علف‌های هرز در خراسان‌رضوی پیش‌بینی رئیس اتحادیه طلا درباره قیمت سکه و طلا | وقت خرید رسیده است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) زمان حراج سی‌وپنجم شمش طلا اعلام شد افزایش قیمت ارز‌های مبادله‌ای | دلار چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) قیمت طلا و دلار در اولین روز پس از انتخابات چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) نرخ بهره بین‌بانکی ثابت ماند + جدول (۹ تیر ۱۴۰۳) خشک‌سالی و سرمازدگی، کشت دیم محصولات زراعی خراسان‌رضوی را دچار چالش کرده است قیمت انواع خودرو‌های خارجی (۹ تیر ۱۴۰۳) اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد انواع خودرو‌های داخلی چقدر است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) عرضه ۴۰ دستگاه کامیون در بورس کالا، فردا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) دلار به پیروز انتخابات چه واکنشی نشان می‌دهد؟ قیمت امروز میوه در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | هندوانه کیلویی چند؟ هشدار به مستأجران | از انعقاد این قرارداد‌ها پرهیز کنید جزئیات پیشنهاد معافیت مالیاتی ۷۰ درصد از مشاغل و اصناف آخرین تحولات بازار سکه و طلا (۸ تیر ۱۴۰۳) برگشت وجه بیست میلیارد ریالی به شاکیان املاک در مشهد با ۱۰ موبایل پرفروش از برند‌های مختلف آشنا شوید + جزئیات و تصاویر (۷ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره‌بها مشخص شد | رقم‌های جدید روز‌های آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود طلا و سکه را در مشهد چند بخریم؟ (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرپرست وزارت صمت: امیدواریم تا پایان سال آینده پروژه انتقال آب عمان به مشهد را اجرایی کنیم

  • کد خبر: ۱۶۷۵۱۱
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
سرپرست وزارت صمت: امیدواریم تا پایان سال آینده پروژه انتقال آب عمان به مشهد را اجرایی کنیم
سرپرست وزارت صمت گفت: عملیات اجرای انتقال آب از دریای عمان به محور شرق کشور آغاز شده، امیدواریم تا پایان سال آینده عملیات انتقال آب دریای عمان به مشهد مقدس را اجرایی کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی نیازی با حضور در آیین افتتاح فاز اول شهرک صنعتی رضویه که امروز ۱۳خرداد در مشهد برگزار شد گفت: طی دو سال گذشته تاکید بر روی تامین زیر ساخت ها در وزارت صمت بوده، تامین زیر ساخت برای چنین منطقه‌ای کار سختی است اما مسلما کار بزرگی رقم خواهد خورد. اما درخواستی که داریم این است متناسب با زیر ساخت‌ها واگذاری‌ها انجام شود.

به گفته این مقام مسئول در تامین زیر ساخت‌‎‌‌ها اقدامات‌ ویژه ای انجام شده است و در بحث تامین آب عمان به محور شرق کشور عملیات اجرایی آن آغاز شده است که امیدواریم تا پایان سال آینده پروژه انتقال آب عمان به مشهد مقدس را اجرایی کنیم.

نیازی تاکید کرد که سرمایه‌گذاری این خط آب با سرمایه گذاری واحدهای صنعتی بزرگ انجام شده است و حدود ۱۰۰ همت در این خط سرمایه‌گذاری شده است.

به گفته سرپرست وزارت صمت، یکی از مهمترین اولویت‌ها ما بخش تولید است و تاکید مقام معظم رهبری در این باره نشان دهنده این است که همه برنامه‌ها حول تولید رقم بخورد.

او در رابطه با توسعه زیر ساخت‌ها گفت: در وزارت با کمک بخش‌های مخالف دنبال این موضوع هستیم. سیاست ما این است که‌ واحدهای صنعتی در شهرک ها مستقر شود تا زیر ساخت بهتر تامین شود. طی دوسال ما توانستیم ۲هزار لیتر پساب تامین و خریداری کنیم که عدد قابل ملاحظه ای است. حدود ۱هزار و ۵۵۰ لیتر آب در سر جمع شهرک ها تامین شده است.همچنین ۱۵۰۰ مگا وات برق به ظرفیت شهرک های صنعتی اضافه شده است.

سرپرست صمت در ادامه تاکید کرد: در بحث توسعه شهرک‌ها تنها به کمک دولت تاکید نداریم باید بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه تشویق شود. سال گذشته مصوبه‌ای داشتیم که بخش خصوصی برای شهرک سازی ورود کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->