هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

جزئیات جدیدی از زمان عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل

  • کد خبر: ۱۶۷۵۱۳
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
جزئیات جدیدی از زمان عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل
درحالی‌که اپل به‌احتمال‌زیاد دوشنبه همین هفته و در جریان رویداد WWDC ۲۰۲۳ از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی خواهد کرد، گمانه‌زنی‌هایی از زمان عرضه این محصول منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - اپل به‌احتمال‌زیاد دوشنبه همین هفته و در جریان رویداد WWDC ۲۰۲۳ از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی خواهد کرد. حالا شایعات می‌گویند این هدست در ۶ رنگ و دو حافظه داخلی متفاوت از راه می‌رسد. همچنین گفته می‌شود که این محصول در ماه اکتبر وارد فاز تولید انبوه می‌شود و در ماه دسامبر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

یک وب‌سایت فرانسوی به نام Dealabs در گزارشی مدعی شده است که هدست اپل در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری، سبز، صورتی و یک رنگ ششم روانه بازار می‌شود. همچنین ظاهراً این محصول از نظر حافظه داخلی در دو نسخه از راه می‌رسد: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت.

اگرچه منبع این گزارش در گذشته اطلاعات درستی درباره محصولات دیگر شرکت‌ها منتشر کرده است، اما اطلاعات اخیرش می‌تواند نادرست باشد. ۶ رنگ مختلف و دو حافظه داخلی متفاوت برای هدستی که قیمتش به ۳۰۰۰ دلار می‌رسد و احتمالاً در تعداد محدود روانه بازار می‌شود، کمی غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد. البته این احتمال وجود دارد که شایعه مربوط به رنگ‌ها، برای نوار‌های این هدست و نه خودش باشد.

طبق گزارشی که توسط شرکت سرمایه‌گذاری مورگان استنلی منتشر شده است، اپل در کنفرانس WWDC ۲۰۲۳ از هدست واقعیت ترکیبی‌اش رونمایی می‌کند، اما تولید انبوه آن از ماه اکتبر شروع می‌شود. همچنین ظاهراً باید منتظر عرضه آن در ماه دسامبر باشیم.

زنجیره تأمین اپل درحال آماده‌شدن برای تولید ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار هدست در سال جاری میلادی است. این گزارش همچنین می‌گوید قیمت پایه هدست اپل برابر ۳۰۰۰ دلار خواهد بود، اما با وجود این قیمت بالا، در ابتدا حاشیه سود اپل نزدیک به صفر خواهد بود.

گزارش مورگان استنلی همچنین به این موضوع اشاره دارد که اپل در جریان WWDC ۲۰۲۳ از مک‌بوک ایر جدید رونمایی خواهد کرد. این رویداد دوشنبه این هفته ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد و ما در دیجیاتو آن را به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->