عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟
سرخط خبرها

تکلیف نیمکت استقلال تا پنجشنبه مشخص می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۷۸۱۶
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
تکلیف نیمکت استقلال تا پنجشنبه مشخص می‌شود
با اعلام سرپرست باشگاه استقلال، مذاکرات با ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد او صورت گرفته و تا دو روز دیگر نتیجه آن مشخص خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت کریمی درباره بحث تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو گفت: روز گذشته (دوشنبه) با وکیل ساپینتو جلسه‌ای برگزار کردیم که مثبت پیش رفت. طبق قرارداد که افزایش ۲۰ درصدی را نوشته، اعلام کردیم مبلغ قرارداد ۷۲۰ هزار یورو، میزان پاداش قهرمانی لیگ ۱۰۰ هزار یورو و هر برد در مسابقات ۱۵۰۰ یورو است.
وی افزود: ساپینتو خواهان افزایش ۲۰۰ هزار یورویی، دو هزار یورویی و ۵۰۰ یورویی برای موارد بالا شده که قبول نکردیم. گفتیم در صورت قهرمانی می‌توانیم پاداش را افزایش دهیم. در نهایت مذاکره مثبت پیش رفت و قرار است تا دو روز دیگر پاسخ نهایی را بدهد.
سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: کارگروهی تشکیل داده‌ایم که تکلیف ساپینتو مشخص شود و اگر به نتیجه نرسید خیلی زود تا پایان هفته جاری تکلیف سرمربی جدید مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->