ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان (۹ شهریور ۱۴۰۳) | گاریدو، یحیی را سورپرایز می‌کند؟ نتیجه و ویدئو بازی زهرا رحیمی در فینال پاراتکواندو پاریس (۸ شهریور ۱۴۰۳) | اولین مدال ایران، نقره‌ای شد نتیجه بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان+ ویدیو گل(۸ شهریور ۱۴۰۳)| آغاز شعار حیا کن برای نکونام! ویدیو خلاصه بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان(۸ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو گل اول استقلال خوزستان به استقلال (۸ شهریور ۱۴۰۳) | یک کاشته تماشایی! پخش زنده بازی رئال مادرید و لاس‌پالماس (۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و هوادار (۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و استقلال خوزستان (۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین پیروزی تکواندوکار کشورمان در پارالمیک ۲۰۲۴ پاریس | رحیمی به نیمه نهایی رسید شکست عبدالله‌پور مقابل نماینده پرو گلر پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد + عکس اختلال در سامانه بلیت فروشی بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران + عکس شکست والیبالیست‌های زیر ۱۷ سال ایران مقابل ایتالیا خواسته نکونام اجابت شد | مسابقه استقلال خوزستان و استقلال تهران با تماشاگر شد شروع مقتدرانه کریمی در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس غلامی غایب بزرگ تراکتور مقابل هوادار اخراج پیرلو از سمپدوریا ادامه وضعیت مبهم لیموچی در سپاهان نیمار از لیست الهلال خارج شد نکونام سازمان لیگ را تهدید کرد | بدون تماشاگر به زمین نمی‌رویم
سرخط خبرها

حضور ۴ نماینده از خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی نوجوانان شطرنج جهان

  • کد خبر: ۱۶۷۹۳۶
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
حضور ۴ نماینده از خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی نوجوانان شطرنج جهان
رییس هیات شطرنج خراسان رضوی از حضور ۴ نماینده از خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی نوجوانان شطرنج جهان خبر داد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، رضا پاشانجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص آخرین اخبار هیات شطرنج خراسان رضوی عنوان کرد: از ۱۶ تا ۲۷ خرداد ماه مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با حضور بیش از هزار شطرنج‌باز از ۱۵۰ کشور در گرجستان برگزار می‌شود. این مسابقات به دلیل شیوع کرونا پس از تقریبا ۴ سال برگزار می‌شود.

وی افزود: روشا اکبری و سیده هستی سیدی در بخش دختران و پارسا منظم در بخش پسران و محمدرضا قربانیان به عنوان سرمربی تیم ملی شطرنج از خراسان رضوی به این مسابقات اعزام خواهند شد.

رییس هیات شطرنج خراسان رضوی تصریح کرد: روشا اکبری در ۲ سال گذشته که این مسابقات به صورت آنلاین برگزار شد عنوان نایب قهرمانی جهان را از آن خود کرد. انتظار داریم امسال در این دوره از مسابقات نیز جزو ۳ شطرنج‌باز نخست جهان در رده نوجوانان قرار بگیرد.

پاشانجاتی خاطرنشان کرد: همانطور که قول داده بودیم ۳ مسابقه بین‌المللی در سال جاری میزبانی خواهیم کرد که در مرداد، مهر و آذر ماه در این ۳ مسابقه بین‌المللی از حریفان پذیرایی خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین به غیر از این مسابقات یک مسابقه قهرمانی رده سنی زیر ۲۰ سال در بخش دختران و پسران در ۳۱ تیر الی ۴ مرداد در مشهد میزبانی خواهیم کرد.

رییس هیات شطرنج خراسان رضوی افزود: مسابقات قهرمانی رده سنی ۸، ۱۰ و ۱۲ سال دختران ایران را نیز در اسفند ماه در مشهد میزبانی خواهیم کرد.

پاشانجاتی یادآور شد: هیات شطرنج خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ تنها هیاتی در سراسر کشور است که هر هفته مسابقات ریتد آزاد را برگزار می‌کنیم، در حالی که فدراسیون شطرنج در ۳ ماهه اخیر ۳ مسابقه ریتد برگزار کرده، اما ما در هر ماه ۳ تا ۵ مسابقه ریتد در مشهد برگزار می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->