پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم
سرخط خبرها
با هدف بازگرداندن دانشجویان ساکن ووهان؛

هواپیمای ایرانی عازم چین شد

  • کد خبر: ۱۶۷۹۵
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
هواپیمای ایرانی عازم چین شد
یک فروند هواپیما جهت بازگرداندن دانشجویان ایرانی ساکن شهر ووهان چین به همراه تیم پزشکی، بامداد امروز (سه‌شنبه، پانزدهم بهمن ماه) تهران را به مقصد این شهر ترک کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گفت: تعدادی از پزشکان عفونی و تیم عملیات ویژه اورژانس در این پرواز حضور دارند.

علی‌رضا وهاب‌زاده که خود در این پرواز حاضر است، بیان کرد: قرار است فردا دانشجویان ایرانی ساکن ووهان با این پرواز به کشور بازگردند.

وی اظهار کرد: ۷۰ دانشجوی ایرانی در ووهان چین حضور دارند که پس از بازگشت به کشور به مدت ۱۴ روز در قرنطینه خواهند بود.

وزیر بهداشت پیش از این در همین رابطه گفته بود: با پیگیری‌های مکرر و همراهی وزارت امور خارجه بیش از ۷۰ نفر از دانشجویان ایرانی مقیم ووهان چین که نگران وضعیت آن‌ها بودیم، با تدابیر بهداشتی مناسب در روز‌های آینده به کشور باز می‌گردند. برای اطمینان از ایمنی، دو هفته در محل مناسبی تحت نظر بوده و با مراقبت‌های کامل پذیرایی خواهند شد.

سعید نمکی وزیر بهداشت پیش از این برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی ساکن ووهان قول داده بود.

محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز روز گذشته (دوشنبه) گفت: هیچ یک از دانشجویان ایرانی در شهر ووهان چین به ویروس کرونا آلوده نشده‌اند.

ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) میلادی در بازار غذا‌های دریایی شهر ووهان واقع در استان هوبی چین که به طور غیرقانونی حیوانات وحشی می‌فروشند، آغاز شد. این ویروس اکنون علاوه بر ۳۰ استان و منطقه در چین به ۱۲ کشور دیگر از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، کانادا و فرانسه هم سرایت کرده است.  

بر اساس آخرین آمار تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر در چین به این ویروس مبتلا شده اند و ۴۲۶ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

تا کنون هیچ موردی از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا در ایران مشاهده نشده و دوربین‌های حرارتی مستقر در مبادی ورودی کشور بطور مستمر مسافران را چک می‌کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->