یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است دو پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی به فولاد می‌روند رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها
سرخط خبرها

رودست سپاهان به لیگ برتری‌ها| قلی‌زاده در اصفهان؟

  • کد خبر: ۱۶۸۱۵۳
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۵
  • ۶
رودست سپاهان به لیگ برتری‌ها| قلی‌زاده در اصفهان؟
سپاهان به دنبال جذب علی قلی‌زاده است و برای این انتقال حسابی هزینه می‌کند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، از وقتی علی قلیزاده برای تعطیلات به ایران برگشته، هر روز یک شایعه و خبر در خصوص وی مطرح می‌شود. همه چیز با استوری او با قلب قرمز آغاز شد، اما خبر خریدش توسط پرسپولیس خیلی زود تکذیب شد.

حالا اما خبر رسیده که سپاهان مشتری پروپاقرص قلی‌زاده است. قلی زاده تا ۲۰۲۵ با شارلوای بلژیک قرارداد دارد، اما آنچنان ایده آل بازی نکرده و حتی نیم‌فصل دوم سال گذشته را در ترکیه به صورت قرضی برای کاظم‌پاشا به میدان رفت.

قلی‌زاده در آنجا هم مصدوم شد و حالا پس از کسب مجدد آمادگی بعید نیست به نقش جهان برود و درسپاهان بازی کند.

قلی‌زاده در حال حاضر سالانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار می‌گیرد و این عدد اصلا برای سپاهان و فوتبال ایران، عدد سنگینی نیست اما نکته اصلی راضی کردن شارلواست.

با توجه به قرارداد این بازیکن با تیم بلژیکی دوراز ذهن نیست که سپاهان پس از جلب رضایت قلی زاده، شارلوا را هم با دلار راضی کند. این باشگاه ۲ سال قبل برای جذب شهریار مغانلو ۶۰۰ هزار دلار به سانتاکلارا پرداخت کرد و حالا باید ببینیم برای قلی‌زاده چقدر هزینه خواهدکرد.

شنیده می‌شود مسئولان سپاهان پیشنهاد ۲ ساله و ۹۰ میلیاردی به او داده‌اند و همچنین آماده اند تا ۵۰۰ هزار دلار هم به شارلوا بدهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
0
0
چیه لنگی کم اوردی شروع کردی ب شایعه سازی
جابر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
0
0
سپاهان به یک مهاجم بی رحم احتیاج دار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
0
0
پول بیت الماله کی به کی
صوفیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
0
0
اینم برا لنگیایی که میگفتن خوش اومدی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
0
0
این را ازکجا در آوردی ادمین چی میزنی
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
0
0
الان اگع مثلا قلی زاده بیاد لنگ میخام بدونم چی تیتر میزنی؟؟ میزنی رایگان یا با دوسه تا بوس؟؟ پریرا با مبلغ یک میلیون شیصد هزار دلار امد چی زدی؟؟ ی ادم چقد پرو و عقده ای میتونه باشه وقتی خود شهریار بی عرضگی مدیران لنگ رو ب رخ کشید و خودش گفت جای رضایت نامه محبی انتقال داده شد، اخه چقدر مزخرفید شما لنگی جماعت
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->