مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

صعود شهرخودرو اتفاقی نبود

  • کد خبر: ۱۶۸۷۰
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
صعود شهرخودرو اتفاقی نبود
بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: باید ماشین‌سازی را می‌بردیم تا نگویند دو برد قبلی در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اتفاقی بوده‌است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ روح‌الله سیف‌اللهی در خصوص برد تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در چارچوب لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم. پس از دو بازی خوب و سنگین در آسیا و افتخاری که برای مشهد رقم زدیم، نیاز زیادی به این برد داشتیم تا نگویند پیروزی‌های قبلی اتفاقی بوده‌است.

وی ادامه داد: بازی خوب و پرگلی را دیدیم و خدا را شاکرم که پیروز این دیدار بودیم. همه کادر فنی و بازیکنان با تلاش بیشتر، سعی کردیم تا خستگی بازی‌های پلی‌آف را فراموش کنیم.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو مشهد بیان کرد: سعی می‌کنم برای شهرخودرو مثمرثمر باشم و تمام تلاش خود را برای این هدف می‌کنم. با شناحت کافی از مشهد و تیم یک‌دست شهرخودرو، این باشگاه را انتخاب کردم و امدیوارم اتفاقات خوب فصل گذشته دوباره تکرار شود.

سیف‌اللهی در خصوص رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد: ان‌شالله از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر فولاد اظهار کرد: فولاد با جواد نکونام، حضور قدرتمندانه‌ای تا به اینجای فصل داشته، ولی با توجه به آنالیز خوبی که کادرفنی شهرخودرو از این تیم داشته، به پیروزی در اهواز امیدواریم.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->