ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

صعود شهرخودرو اتفاقی نبود

  • کد خبر: ۱۶۸۷۰
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
صعود شهرخودرو اتفاقی نبود
بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: باید ماشین‌سازی را می‌بردیم تا نگویند دو برد قبلی در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اتفاقی بوده‌است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ روح‌الله سیف‌اللهی در خصوص برد تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در چارچوب لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم. پس از دو بازی خوب و سنگین در آسیا و افتخاری که برای مشهد رقم زدیم، نیاز زیادی به این برد داشتیم تا نگویند پیروزی‌های قبلی اتفاقی بوده‌است.

وی ادامه داد: بازی خوب و پرگلی را دیدیم و خدا را شاکرم که پیروز این دیدار بودیم. همه کادر فنی و بازیکنان با تلاش بیشتر، سعی کردیم تا خستگی بازی‌های پلی‌آف را فراموش کنیم.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو مشهد بیان کرد: سعی می‌کنم برای شهرخودرو مثمرثمر باشم و تمام تلاش خود را برای این هدف می‌کنم. با شناحت کافی از مشهد و تیم یک‌دست شهرخودرو، این باشگاه را انتخاب کردم و امدیوارم اتفاقات خوب فصل گذشته دوباره تکرار شود.

سیف‌اللهی در خصوص رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد: ان‌شالله از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر فولاد اظهار کرد: فولاد با جواد نکونام، حضور قدرتمندانه‌ای تا به اینجای فصل داشته، ولی با توجه به آنالیز خوبی که کادرفنی شهرخودرو از این تیم داشته، به پیروزی در اهواز امیدواریم.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->