اسرائیل: حزب‌الله از مرز‌ها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم زلنسکی: انتظار داریم پس از پایان جنگ به عضویت ناتو درآییم گروسی به ایران می‌آید تا دقایقی دیگر جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
سرخط خبرها

زنان و مادران بیشترین آسیب را از تغییر ساعت کاری کارمندان دیدند

  • کد خبر: ۱۶۸۹۶۴
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
زنان و مادران بیشترین آسیب را از تغییر ساعت کاری کارمندان دیدند
عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه در تغییر ساعت کاری، زنان و مادران شاغل بیشترین آسیب را دیده‌اند، گفت: بانوانی که از شهر‌های اطراف به مراکز استان می‌آیند باید ساعت ۴ صبح از خانه خارج شوند. آیا این ساعت خروج از خانه برای زنان مناسب است؟

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا شیخی در مورد مشکلات ایجاد شده در پی تغییر ساعت کاری کارمندان، گفت: نگاه توسعه‌ای و جلوگیری از هدررفت انرژی باید به گونه‌ای مدنظر قرار گیرد که پیشرفت و توسعه، خانواده محور باشد نه فرد محور و در کنار پیشرفت جامعه، پیشرفت خانواده هم مدنظر قرار گیرد، چراکه تا خانواده رشد، پیشرفت و آرامش نداشته باشد کشور هم توسعه و پیشرفت مطلوب نخواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه تصمیم‌گیران نظام اداری و اجرایی باید پیش از تصمیم‌گیری در مورد هر موضوعی از جمله تغییر ساعت کاری کارمندان تمامی جوانب و آسیب‌های آن را در نظر بگیرد، افزود: در تغییر ساعت کاری، زنان و مادران شاغل بیشترین آسیب را دیده‌اند. بانوانی که از شهر‌های اطراف به مراکز استان می‌آیند باید ساعت ۴ صبح از خانه خارج شوند. آیا این ساعت خروج از خانه برای زنان مناسب است؟ یا در ساعت ۴ و ۵ صبح کدام مهد کودک برای پذیرش کودکان بانوان شاغل فعالیت دارد؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس با انتقاد از اینکه هیچ تطابقی میان ساعت زمان شروع به کار ادارات و فعالیت مهد‌های کودک وجود ندارد، ادامه داد: بسیاری از بانوان شاغل هستند و از سویی برخی از آن‌ها فرزند زیر ۶ سال دارند که باید به مهد بروند، اما تغییر ساعت کاری مشکلات عدیده‌ای را برای آن‌ها ایجاد کرده و می‌طلبد نظام اداری و اجرایی در این موضوع تجدیدنظر کند و راهکار مناسب برای مشاغل مختلف تعریف کند که  از هدر رفت انرژی جلوگیری  و  آرامش جامعه تامین شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->