جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! تور استقلال برای ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد بادامکی: مذاکرات با ماتزاری به بن بست رسید + فیلم درگذشت مادر پله + عکس نکونام در کنار شهریاری + عکس اختلاف چند میلیاردی گل محمدی با فولاد حقیقتی که اوسمار در مورد باشگاه پرسپولیس گفت امیری و رفیعی در نوبت تمدید قرارداد با پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی هلند و فرانسه در یورو۲۰۲۴| دلسردکننده! ۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! حمله جباری به دستیاران نکونام پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

عارف غلامی سوژه انتقاد از قلعه نویی

  • کد خبر: ۱۶۸۹۷۸
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
  • ۱
عارف غلامی سوژه انتقاد از قلعه نویی
احتمال دعوت از عارف غلامی به تیم ملی بار دیگر انتقاد کارشناسان و رسانه‌ها را به دنبال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دعوت از عارف غلامی به تیم ملی فوتبال ایران در سال‌های اخیر همواره با انتقاد‌هایی از سوی رسانه‌ها و کارشناسان همراه بوده است. گفته می‌شود به تازگی نیز قرار بوده این بازیکن به تیم ملی دعوت شود! اما به دلایلی نام او از لیست کنار رفته است.

بهزاد داداش‌زاده یکی از کارشناسان فوتبال ایران با انتقاد از دعوت غلامی به تیم ملی گفته: «عارف غلامی به عنوان مدافعی که در لیست تیم ملی قرار داشته، اما به دلیل مشکلات گذرنامه نتوانسته به قرقیزستان برود، آن هم در شرایطی که این بازیکن در طول فصل عملکرد رضایت‌بخشی نداشت گفت: خیلی از نفرات واجد شرایط به تیم ملی دعوت نشدند. انتخاب بازیکن هم در اختیار سرمربی است، اما غلامی در حد تیم ملی فعلی نیست. هرچند شاید در آینده خوب باشد، اما در حال حاضر از لحاظ فکری خوب نیست و تمرکز هم ندارد. در همین استقلال یا تیم‌های دیگر برخی نفرات شایسته در این لیست قرار نگرفتند، اما اینکه لیست بر چه مبنایی بسته شده باید خود قلعه‌نویی پاسخگو باشد.»

غلامی در حالی در فهرست ذهنی قلعه نویی قرار گرفته که در فصل بیست و دوم در بازی‌های بزرگ استقلال عملکرد بسیار ضعیفی داشت. این بازیکن علاوه بر افت فنی بیشتر زمان خود را در فصلی که گذشت به مسائل حاشیه‌ای صرف کرد که در نهایت نیز ضرر قابل توجهی از این موضوع دید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ع ق
Qatar
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
0
0
ايست تيم ملي سرم اور است دعوت شده و نشده همه علامت سوال هستند اصلا نحوه انتخاب سرمربيها و مربيها واقعا زشت و حيرت اور است و همه ايران به ان معترص است چیزی که رئیس و هیئت رئیسه این فدراسیون درک نمی کنند اقای قوه قضائیه جرم و جنایت قضیه ویلموتس ماست مالی شد ؟ همین اقایون شریک جرم جولان می دهند می دانید ؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->