فیش حقوقی تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد + جزئیات افزایش متناسب‌سازی اورژانس مشهد افراد گرمازده را امدادرسانی می‌کند | امداد رسانی اورژانس پیش بیمارستانی به ۴۰ مورد گرمازدگی لزوم استفاده از عینک آفتابی استاندارد در فصل تابستان آخرین وضعیت شیوع تب دنگی در خراسان‌رضوی بیشترین مکمل‌ها و ویتامین‌های مصرفی در کشور چیست؟ | هشدار مصرف بیش از حد در برخی بیماران ۶۳۰ هزار نفر در خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه سلامت خانواده قرار گرفتند  آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی فنی و حرفه‌ای (۱۸ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش‌های رگباری و وقوع رعدوبرق در برخی نقاط کشور (۱۸ تیر ۱۴۰۳) بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان | فرصت بارگذاری مدارک معلمان تا ۲۰ تیر است دسترسی به اطلاعات اموات امکان‌پذیر می‌شود | ثبت روز «خادمین آرامستان‌ها» در تقویم رسمی کشور درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین امکان تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی در کنکور ۱۴۰۳ وجود دارد؟ تصادف دو دستگاه خودرو پراید، سه مصدوم برجای گذاشت دستگیری عاملان قتل جوان شرور پس از سه هفته آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟
سرخط خبرها

مرگ هولناک زن مشهدی پس از برخورد با موتورسیکلت | سه فوتی براثر تصادفات شبانه‌روز گذشته در مشهد (۲۳ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۹۱۱۶
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
  • ۱
مرگ هولناک زن مشهدی پس از برخورد با موتورسیکلت | سه فوتی براثر تصادفات شبانه‌روز گذشته در مشهد (۲۳ خرداد ۱۴۰۲)
رئیس پلیس راهور مشهد گفت: ۲ فقره تصادف فوتی در شبانه روز گذشته در این کلانشهر منجر به مرگ سه نفر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ عباس عابدینی اظهار داشت: در یکی از این سوانح یک دستگاه موتورسیکلت با زنی جوان در بلوار ۲۲ بهمن برخورد کردند و پس از واژگونی موتور، ۲ نفر راکب و ترک نشین موتور فرار کردند.

وی اضافه کرد: در این حادثه زن مصدوم در خیابان رها شده بود که یک دستگاه خودرو سواری با وی برخورد کرد و زن جوان جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راهور مشهد گفت: در حادثه‌ای دیگر نیز در پی برخورد یک دستگاه خودرو سواری با یک دستگاه موتورسیکلت در میدان جهاد، ۲ نفر راکب و ترک نشین موتور جان خود را از دست دادند.

عابدینی افزود: همچنین از دیروز تا ساعت هفت صبح امروز ۳۹ تصادف جرحی با ۴۳ مصدوم و ۵۳۶ فقره تصادف خسارتی در این کلانشهر رخ داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ترافیک در میدان پنجراه به سمت شارستان و زیرگذر حرم مطهر رضوی و در مسیر‌های خیابان بهار، میدان شهید فهمیده و میدان جهاد به دلیل نقص فنی خودرو ترافیک سنگین است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید علی مشهد
Netherlands
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
0
0
به قدری دغدغه و مشکلات مردم زیاد شد که وقتی پشت فرمان موتور و ماشین میشینی حواست همه جا هست الا رانندگی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->