افت قیمت خودرو‌های خارجی (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) | ریزش ۵۰ میلیونی لاماری هیبرید تلاطم بازار خودرو‌های داخلی فروکش کرد (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) + جدول قیمت مذاکرات؛ اقتصاد ایران شرطی نشود پرواز دوباره نرخ طلا در مشهد (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) سناریو‌های پیش روی قیمت طلا بر اساس نتیجه مذاکرات ایران و آمریکا زمان برگزاری حراج شمش طلا مشخص شد + جزئیات نقش تعاونی‌ها در تحقق شعار سال | سرمایه‌های کوچک در خدمت تولید صنعت خراسان رضوی در صف انتظار تسهیلات بانکی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) | دلار به ۱۰۱ هزار تومان رسید رئیس کمیسیون اصل نود در نامه‌ای به رئیس‌جمهور: افزایش حقوق در سال جدید از فروردین‌ماه اعمال شود دو روز مهم هفته آینده برای بازار طلا و ارز (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) کف قیمتی دلار چه عددی است؟ | پیش‌بینی سرنوشت‌ساز از نرخ ارز در بازار با پالس شروع مذاکرات قیمت طلای جهانی امروز (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) اعلام شد | قیمت طلای جهانی صعودی شد پیش‌بینی تورم اجاره مسکن در ۱۴۰۴ | نیاز کشور ساخت سالانه یک میلیون مسکن است رالی بیت‌کوین هم‌زمان با رشد تاریخی بازار‌های سهام آمریکا (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) | گریپ فروت کیلویی چند؟ جهش ۵۵ درصدی هزینه‌های تولید خودرو | چرا شورای رقابت باید فرمول قیمت‌گذاری را به روز کند؟ مهم‌ترین اخبار بورسی کدال امروز (چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۴) افزایش ظرفیت ترانزیت ریلی در مسیر راه آهن ایران و بلاروس پیش بینی قیمت ارز و دلار (پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۴) پیش بینی قیمت طلا و سکه (پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۴) رشد قیمت خودرو‌های خارجی (۲۰ فروردین ۱۴۰۴) آغاز قطع ۱۲ ساعته آب مشترکان پرمصرف ریزش ۳ تا ۲۳ میلیون تومانی قیمت خودرو‌های داخلی (۲۰ فروردین ۱۴۰۴) حراج خودرو‌های وارداتی از امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ | اعلام نتایج هفته آینده مشکل ثبت گوشی آیفون‌های ۱۴و ۱۵ به زودی حل می‌شود ذخیره سود یا ترس از ریسک‌های سیاسی | حرکت رفت و برگشتی بازار سهام (۲۰ فروردین ۱۴۰۴) تشدید جنگ تعرفه‌ای آمریکا و چین، ریزش بورس‌های جهان از سرگرفته شد
سرخط خبرها

فاصله تولیدکنندگان‌ و مصرف‌کنندگان در صنعت ساختمان نگران‌کننده است

  • کد خبر: ۱۶۹۲۰۳
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
فاصله تولیدکنندگان‌ و مصرف‌کنندگان در صنعت ساختمان نگران‌کننده است
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اکنون یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که بسیاری از فعالان حوزه صنعت ساختمان با آن مواجه هستند، این است که فاصله تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به‌طرز چشمگیر و نگران‌کننده‌ای افزایش پیدا کرده است.
طنین همتی
خبرنگار طنین همتی

حمید ضمیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد گفت: هر ساله نمایشگاه‌های متعددی در حوزه صنعت ساختمان، تجهیزات و مصالح ساختمانی برگزار می‌شود که باعث شده است فرصت مناسبی برای افزایش بهره‌وری فعالان صنعت ساختمان و آشنایی علاقه‌مندان به وجود بیاید.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به‌عنوان یک پلتفرم تأثیرگذار برای شرکت‌ها، متخصصان و کارشناسان صنعت محسوب می‌شود، چراکه از طریق شرکت در برنامه‌های نمایشگاهی می‌توانند نسبت به اشتراک‌گذاری فناوری‌های جدید و اطلاعات، اقدام کنند و برای ایجاد روابط تجاری طولانی‌مدت با سایر فعالان در بازارهای جهانی تلاش کنند.

این مسئول شهری یادآور شد: اگر بخواهیم اهمیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان را در یک جمله بیان کنیم، به این صورت است که در راستای بازارهای جدید و نوظهور صنعت ساختمان، نمایشگاه بین‌المللی یک عامل محرک اصلی برای توسعه صنعتی و تجاری محسوب می‌شود.

به گفته ضمیری، اکنون یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که بسیاری از شرکت‌ها و فعالان حوزه صنعت ساختمان با آن مواجه هستند، این است که فاصله تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به‌طرز چشمگیر و نگران‌کننده‌ای افزایش پیدا کرده است. این دو گروه ارتباطات محدودتری با یکدیگر دارند. همین عامل موجب افزایش بی‌رویه قیمت‌های مصالح و تجهیزات ساختمانی و... شده است. نتیجه این کار چیزی به‌جز نارضایتی مشتریان، کاهش فروش و رکود تولید نیست.

وی تصریح کرد: هدف اصلی شرکت در نمایشگاه‌ها ارتباط رودررو با همکاران، مصرف‌کننده‌ها و تأمین‌کننده‌هاست.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: نمایشگاه بین‌المللی با تأمین یک فضای گسترده و کاملا دوستانه زمینه را به‌گونه‌ای فراهم می‌کند که تولیدکننده و مصرف‌کننده را در شرایط بازار امروزی در یک مکان منظم و برنامه‌ریزی‌شده با یکدیگر مرتبط سازد. بی‌گمان ارتباط بدون واسطه مصرف‌کننده یا مشتری با تولیدکننده کالای ساختمانی بسیاری از هزینه‌ها را کم می‌کند، رضایتمندی مشتری را افزایش می‌دهد و در نهایت به نفع تولیدکننده و مشتری خواهد بود.

وی تأکید کرد: نمایشگاه یکی از بهترین فرصت‌هاست که صاحبان شرکت‌های خدماتی یا کارگاه‌های تولیدی، بدون واسطه و مستقیم صحبت‌های مشتریان را بشنوند و نوع انتخاب‌ها را رصد کنند و با بررسی هوشمندانه اطلاعاتی که از نمایشگاه به‌دست می‌آورند، بتوانند تا حدود زیادی پیش‌بینی کنند که در چند ماه یا یک سال آینده چه خدمات یا محصولاتی تقاضای بیشتری خواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->