ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

آب‌رسانی پایدار به بیش از ۸ میلیون روستایی در سراسر کشور

  • کد خبر: ۱۶۹۴۹۹
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
آب‌رسانی پایدار به بیش از ۸ میلیون روستایی در سراسر کشور
معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تا پایان دولت سیزدهم بنا داریم جمعیت تحت پوشش آب شرب پایدار بهداشتی را از ۸۰ به بیش از ۹۰ درصد برسانیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید آقازاده امروز، ۲۵ خرداد، در همایش سراسری خیرین آب‌رسان کشور با شعار یک جرعه یک لبخند گفت: مرکز جهاد آب‌رسانی روستایی مستقر در وزارت نیرو با هدف ارائه خدمت به روستائیان و متشکل از نیرو‌های دولتی و نیرو‌های جهادی کارآمد تشکیل شده تا معضل تامین آب شرب روستا‌ها را برطرف نماید.

وی ادامه داد: ۲۱ میلیون نفر از جمعیت کشور را روستائیان تشکیل می‌دهند که در ۶۱ هزار روستا ساکن هستند. از این تعداد ۳۷ هزار و ۹۰۰ روستا تحت پوشش شبکه آب‌رسانی آب و فاضلاب هستند ولی ۲۳ هزار و ۱۰۰ روستا نیز تحت پوشش ما قرار نمی‌گیرند. البته بنا داریم اقدامات مربوط به الحاق این روستا‌ها را به شبکه آبفای کشور سرعت ببخشیم.

آقازاده ادامه داد: در حال حاضر مشکل کم‌آبی یا اصطلاحا تنش آبی مستمر در ۱۷ هزار و ۶۰۰ روستا با جمعیت بیش از هشت میلیون نفر جریان دارد که مرکز جهاد آب‌رسانی در نظر دارد در پایان ۶ ماه نخست امسال، عملیات آب‌رسانی را در این مناطق به پایان برساند.

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور یادآور شد: ۱۵ استان عضو جمعیت خیران آب‌رسان هستند و تاکنون به ۱۴۰۰ روستا عملیات اجرای آب‌رسانی توسط خیران در حال اجراست و ۵۱۶ روستا با کمک این شخصیت‌ها از آب شرب پایدار برخوردار شده‌اند. بیشترین کمک‌ها به استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و کرمان بوده است.  

وی متذکر شد: در یک سال و نیم اخیر و به کوشش دولت سیزدهم و همراهی خیرین آبرسان، ۳۱۴۹ روستا با پایداری آب همراه شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->