روایت تلخ مردی که به آخر خط رسید| طلاق زوج جوان بخاطر باجناق‌ اتوکشیده! اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران تا پایان هفته (۱۸ تیر ۱۴۰۳) مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده دربادام شهرستان قوچان + فیلم (۱۸ تیر ۱۴۰۳) ابتلای ۱۴۶ نفر در کشور به تب دنگی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) جیب‌بر‌های اتوبو‌س‌های مشهد به دام افتادند | اعتراف عروس و مادرشوهر به ۲۵ فقره سرقت (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات شناسایی ۹ مورد ابتلا به جذام در سال گذشته | چه کسانی در معرض خطر ابتلا هستند؟ توصیه‌های تغذیه‌ای طب ایرانی در فصل تابستان فعالیت ۶۰۰ آشپزخانه در طرح «اطعام و احسان حسینی(ع)» در خراسان‌رضوی تومور ۱۶ کیلویی از شکم یک بیمار در مشهد خارج شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳) | ماندگاری هوای گرم در استان تا روز‌های پایانی هفته جاری توزیع رایگان شیر بین ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی گذشته بازیگر قلابی دختر جنوبی را فریب داد و به افغانستان برد خوردن یک وعده ۱۴۰ گرمی سیب‌زمینی سرخ‌شده برابر با کشیدن ۲۵ نخ سیگار چند توصیه به مادرانی که در ماه محرم کودکان را به هیئت می‌برند
سرخط خبرها

ارزشیابی کیفی‌توصیفی بخشی جدایی‌ناپذیر از بهسازی برنامه درسی مدارس است

  • کد خبر: ۱۶۹۶۹۷
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
ارزشیابی کیفی‌توصیفی بخشی جدایی‌ناپذیر از بهسازی برنامه درسی مدارس است
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در ادامه ارزشیابی کیفی‌توصیفی در مدارس را بخش جدایی‌ناپذیر بهسازی برنامه درسی مدارس توصیف و اضافه کرد: در این ارزشیابی «همکاری» بر «رقابت استرس‌زا» ارجحیت دارد و این موضوع باید در کلاس‌های درس مد نظر قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید طریفی حسینی امروز، ۲۷ خرداد، در همایش توانمندسازی معلمان ابتدایی در مشهد اظهار کرد: توانمندسازی معلمان از اصلی‌ترین برنامه‌های در دست اقدام راهبران آموزشی سال تحصیلی در وزارتخانه است.

وی با اشاره به رویکرد‌های جدید آموزشی در بخش آموزش ابتدایی کشور افزود: رویکرد‌های نوین آموزشی پیشران‌های فرآیند یاددهی و یادگیری در مدارس ابتدایی است. همچنین تسلط بر روش‌های مدیریت کلاس موجب نظم‌بخشی به کلاس، یادگیری بهتر و پرورش مهارت‌ها و توانایی‌های دانش‌آموزان می‌شود.

طریفی حسینی افزود: یادگیری برای دانستن، یادگیری برای انجام دادن، یادگیری برای با هم زیستن و یادگیری برای زیستن چهار اصل اساسی تعلیم و تربیت است که باید در قالب یک روش تدریس فعال آن را به دانش‌آموزان آموخت.

وی با تبیین اهداف بخش آموزش ابتدایی به بررسی رویکرد‌های جدید آموزشی اشاره کرده و گفت: رویکرد‌های جدید آموزشی با جامعه‌گرایی، آزادی عمل و تجربه همراه است. براساس این رویکرد مسیر حرکت از فردگرایی به سمت جامعه‌گرایی روشن می‌شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در ادامه ارزشیابی کیفی‌توصیفی در مدارس را بخش جدایی‌ناپذیر بهسازی برنامه درسی مدارس توصیف و اضافه کرد: در این ارزشیابی «همکاری» بر «رقابت استرس‌زا» ارجحیت دارد و این موضوع باید در کلاس‌های درس مد نظر قرار گیرد.

در این دوره ۱۶ ساعته ۹۳ معلم و مدرس از استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و گلستان در مشهد آموزش می‌بینند که به صورت شبکه‌ای و خوشه‌ای در قالب طرح شهید همت در تابستان برای همه معلمان دوره ابتدایی اجرا خواهد شد.

این طرح با هدف بسط و توسعه عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت آموزش، دانش تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای مدیران، ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و پرورشی برپا شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->