ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استقلال به دنبال سرمربی نامدار خارجی

  • کد خبر: ۱۶۹۷۴۷
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
استقلال به دنبال سرمربی نامدار خارجی
مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند در روز‌های آتی با یک سرمربی بزرگ خارجی به توافق برسند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از اینکه حضور جواد نکونام در استقلال منتفی شد و این مربی دیگر شانسی برای حضور روی نیمکت آبی ندارد، خبر‌های رسیده از راهرو‌های باشگاه استقلال نشان می‌دهد که حجت کریمی و دیگر مسئولان این باشگاه به دنبال جذب یک مربی نامدار خارجی هستند.

گرچه فدراسیون فوتبال قوانینی را درباره منع حضور مربی خارجی در استقلال تدوین کرده، اما سران استقلال قصد دارند راه‌هایی را برای پرداخت دستمزد سرمربی خارجی مورد نظر خود باز کنند تا شاید در روز‌های آتی موفق به انتخاب سرمربی جدید استقلال شوند.

البته ممکن است انتخاب سرمربی جدید استقلال به هفته بعد بکشد و انتخاب فرد مورد نظر باشگاه استقلال زمانبر باشد.

برخی از نزدیکان به باشگاه استقلال نام یک مربی نامدار خارجی را بعد از منتفی شدن حضور نکونام آورده‌اند که بسیار جالب توجه است.

باید دید که آیا این بار حجت کریمی و همکارانش قادر به انتخاب سرمربی مورد نظر خود هستند یا اینکه گزینه مورد نظر آن‌ها باز هم با مشکلاتی برای حضور در ایران رو به رو خواهد شد؟!

بدون شک اگر استقلال ظرف یک هفته آینده سرمربی جدید خود را انتخاب نکند از نظر جذب بازیکن با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

لازم به ذکر است که زمزمه حضور برخی مربیان ایتالیایی از جمله پانوچی و حتی گتوزو در استقلال شنیده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->