زلزله جنوب سیستان و بلوچستان را لرزاند (۹ مرداد ۱۴۰۳) فوری: حریق گسترده انبار ابر در شرق مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) آیا از نظر قانون می‌شود هدیه را بازپس گرفت؟ کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع موادمخدر در عطاری‌ها منع نمایش "شیرخشک" در تلویزیون عشق و عاشقی به مرگ دلخراش پسر جوان ختم شد نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان آیا ادارات تهران فردا سه‌شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ هشدار فروش پاستیل‌های خوکی در بازار بلع مواد مخدر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) طرز تهیه کوکی شکلاتی ترک‌دار در خانه + فیلم ویدئو | پل سیاهکلرود گیلان براثر سیل مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) رگبار باران در ۱۷ استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور طرح ملی حقوق یاران برای خدمت رسانی تخصصی حقوقی و قضایی به جامعه تدوین شد انفجار مرگ‌بار در خانه‌ای ویلایی در بابلسر | فوت ۶ نفر از اعضای خانواده
سرخط خبرها

پارسال جمعیت افراد تحت پوشش بیمه درمان ۱۷ درصد رشد داشت

  • کد خبر: ۱۷۰۳۱۶
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
پارسال جمعیت افراد تحت پوشش بیمه درمان ۱۷ درصد رشد داشت
رییس کل بیمه مرکزی گفت: افراد تحت پوشش بیمه درمان سال گذشته به ۳۰ میلیون نفر رسید و ۱۷ درصد رشد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید بهزادپور در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت پنجاه و دومین سالگرد تاسیس بانک مرکزی اظهارداشت: صنعت بیمه سال گذشته در مجموع موفق بود و عملکرد این صنعت در اغلب شاخص‌ها ارتقا یافت.

وی بیان کرد: بررسی عملکرد صنعت بیمه در بحث ضریب نفوذ نشان می‌دهد آنطور که باید نرخ‌ها متناسب با فضای اقتصادی رشد نداشت به گونه‌ای که بیمه شخص ثالث متناسب با پرداخت خسارت‌ها افزایش نداشت.

رییس کل بیمه مرکزی گفت: از جهت گستردگی صنعت بیمه تعداد شرکت‌های بیمه‌ای در سال گذشته ۱۱.۸ درصد رشد داشت و شاغلان مستقیم در این صنعت ۱۲۷ هزار نفر رسید که رشد پنج درصدی است.

وی ادامه داد: افزایشی سهم بیمه اشخاص ۶.۶ درصد، افراد تحت پوشش بیمه درمان ۲۰ میلیون نفر بود و ۱۷ درصد رشد داشت. در موضوع بیمه زندگی افراد تحت پوشش این بیمه به ۳۰ میلیون نفر رسید که رشد ۷ درصدی داشت و در حوزه بیمه حوادث نیز ۵ درصد رشد را شاهد بودیم.

بهزادپور اظهارداشت: صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، سال گذشته فعالیت جدی خود را شروع کرد و هم اکنون به آمار ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد ساختمانی رسید و برآورد ما این بود که به حدود ۳۰ میلیون واحد برسد.

وی در ادامه ارایه گزارش عملکرد صنعت بیمه گفت: در بحث کاهش مراجعات حضوری در این صنعت ۱۹ درصد رشد داشت و سرانه تعداد بیمه نامه در سال گذشته به ۷۴.۱ میلیون فقره بیمه نامه رسید.

بهزادپور با بیان اینکه صنعت بیمه صنعتی بین المللی است ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در صنعت بیمه ایجاد ارتباط بین المللی است و در ارتباط با این موضوع در پی برقراری ارتباط با کشور‌های همسایه تفاهم نامه‌هایی طی سال گذشته و امسال منعقد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->