سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومانی در دوره ششم شورای مشهد شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد
سرخط خبرها

با افزایش تقاضا، بلیت قطار نایاب شد

  • کد خبر: ۱۷۰۳۳۷
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
با افزایش تقاضا، بلیت قطار نایاب شد
مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان رضوی در واکنش به خبری درباره نایاب‌شدن بلیت قطار، به تشریح علل این اتفاق در صنعت حمل‌و‌نقل پرداخت.

جواد معراجی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در واکنش به خبری مبنی بر نایاب‌شدن بلیت قطار در کشور اظهار کرد: آنچه ما اطلاع داریم، این است که ظرفیت قطار‌های سراسر کشور به‌ویژه در قطار‌هایی که در مسیر‌های منتهی به مشهد و برعکس در حرکت هستند، تغییری نکرده است و ما با سطح اشغال تقریبا ۱۰۰درصدی به کار خود ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰درصد از ظرفیت قطار‌های مسافربری در خدمت مسیر‌های مشهد است و ما روزانه پذیرای ۴۲ هزار مسافر از سراسر کشور هستیم.

معراجی‌فر تصریح کرد: آنچه تغییر کرده و البته سبب نایاب‌شدن بلیت قطار شده، دگرگونی عرضه و تقاضا در تأمین بلیت است.

وی ادامه داد: علت اصلی این موضوع را می‌توان با ضعف‌های زیرساختی کنونی ما در سایر ابزار حمل‌ونقل برون‌شهری مرتبط دانست و همین مسئله است که اقبال عمومی بیشتری را متوجه استفاده از قطار کرده است.

مدیر روابط عمومی راه‌آهن خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اکنون راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران همه ظرفیت‌های خطوط مسافربری خود را به کار گرفته است تا مشکلی در تأمین بلیت برای مسافران گرامی پیش نیاید؛ به‌ویژه که مشهد میزبان قطار‌های ۲۷ شهر و مرکز استان است و تلاش این است که همه امکانات و پشتیبانی‌ها متوجه مسیر مشهد باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->