قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون انتشار نمرات دروس تصحیح شده امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور در مشهد: «سقط جنین» از مهم‌ترین مسائلی است که با رشد جمعیت در ارتباط است

  • کد خبر: ۱۷۰۶۷۳
  • ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور در مشهد: «سقط جنین» از مهم‌ترین مسائلی است که با رشد جمعیت در ارتباط است
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور تصریح کرد: سقط جنین از مهم‌ترین مسائلی است که با رشد جمعیت در ارتباط است. اگر تنها روی همین موضوع تمرکز کنیم، می‌توان به نتایج خوبی رسید و از بروز آسیب‌های موجود جلوگیری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، زینب اختری صبح امروز، اول تیر ماه، در دومین رویداد تحول‌آفرین نجات ۲ با رویکرد جلوگیری از سقط جنین در سالن شهید سلیمانی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر رویکرد ما حرکت به سمت دولت اسلامی با رویکرد تمدن نوین اسلامی است. برای این منظور لازم است الگوی حکمرانی مردمی را تمرین کنیم تا در زمان ظهور به الگو‌های تکمیل شده برسیم.

وی ادامه داد: در این مسیر لازم است دولت و حاکمیتی بسترساز با مشارکت و همکاری یکدیگر داشته باشیم تا مردم برای مردم کار کنند. اگر مردم پای کاری نیایند، موفق نخواهیم بود.

اختری با دعوت از فعالان حوزه جمعیت و خانواده برای استفاده از ظرفیت‌های وزارت کشور خاطرنشان کرد: راه‌اندازی ستاد خانواده و جوانی جمعیت و همچنین تشکیل اتاق خانواده و جمعیت در وزارت کشور از اقدامات مهم برای ساماندهی جمعیت بوده است.

وی اضافه کرد: سقط جنین از مهم‌ترین مسائلی است که با رشد جمعیت در ارتباط است. اگر تنها روی همین موضوع تمرکز کنیم، می‌توان به نتایج خوبی رسید و از بروز آسیب‌های موجود جلوگیری کرد.

در زمینه دانش جمعیت نیازمند مساله‌شناسی هستیم


مشاور عالی وزیر کشور در حوزه جمعیت نیز در این رویداد به تشریح روند کاهش جمعیت در دنیا و ایران پرداخت و تاکید کرد: در زمینه دانش جمعیت نیازمند مساله‌شناسی هستیم، چون بدون چنین موضوعی نمی‌توان راهکاری برای حل مسائل ارائه داد.

محمداسماعیل اکبری، پیری جمعیت را یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی توصیف کرد و گفت: کاهش جمعیت نوعی فرسایش و حتی یک جنگ سیاسی و اجتماعی به‌شمار می‌رود؛ در حال حاضر تنها رژیمی که از نظر جمعیتی رشد چشمگیری دارد، اسرائیل است.

اکبری با تاکید بر لزوم حفظ هویت اجتماعی و فرهنگی کشور عنوان کرد: از نظام مردمی انتظار می‌رود فرهنگش را با هیچ چیز عوض نکنند. این اتفاق نباید در سطح جامعه هم بیفتد.

دومین رویداد تحول آفرین نجات ۲ با رویکرد جلوگیری از سقط جنین، امروز پنجشنبه، اول تیرماه، در سالن شهید حاج‌قاسم سلیمانی استانداری خراسان رضوی با حضور بیش از ۴۰ نماینده بانوان فعال در نهاد‌های مردمی و دولتی استان و کشور برگزار شد.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->