شناسایی و دستگیری ۴۰ مجرم سابقه‌دار با اطلاعات بانک ژنتیک از ابتدای امسال استفاده از ظرفیت پزشکان بین المللی در پیاده‌روی اربعین حریق منزل مسکونی در خیابان عبادی مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳) برخورد گلوله به قلب متهم مامور پلیس را به دادگاه کشاند جزییات اسیدپاشی کارتن‌خواب غیرتی روی جوان مغازه‌دار| مقتول با زنم رابطه داشت ترافیک سنگین در خیابان‌های مشهد پس از بارش باران (۳ تیر ۱۴۰۳) روایت تلخ عروس عاشق| خانواده همسرم من را روانی خطاب می‌کنند حمایت از نوهمسران دهه شصتی مناطق محروم در دولت سیزدهم + جزییات توصیه‌های ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۳ تیرماه ۱۴۰۳) بلیت قطار گران می‌شود؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) پیکر سومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد (۳ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد
سرخط خبرها

ایران بالاترین شاخص سقط جنین در جهان را دارد

  • کد خبر: ۱۷۰۹۶۱
  • ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
ایران بالاترین شاخص سقط جنین در جهان را دارد
مشاور عالی وزیر کشور در امور جمعیت از آمار بالای سقط جنین در ایران گفت.

 دکتر محمد اسماعیل اکبری در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به وظایف استانداری ها در حوزه جمعیت عنوان کرد: استانداران و مجموعه استانداری های کشور مسئول جمعیت و رشد آن در واحدهای تحت نظارتشان هستند.

وی با بیان شاخص مطلوب رشد جمعیت گفت: شاخص مطلوب برای ما، نرخ موالید ۲.۵ است که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است و تمامی فعالیت های کنونی در راستای همین شاخص قرار دارد.

دکتر اکبری با ارائه آماری تاریخی از اقدامات غرب علیه جمعیت فعال ایران در سال های مختلف گفت: برنامه کنترل جمعیت یک اقدام غربی در جهان بود که یکی از اهدافش، کنترل موالید ایران بود و امروزه شاهدیم هیچ تغییری در نرخ موالید کشورهای غربی رخ نداده اما جمعیت فعال و جوان ایران به شدت رو به افول است.

مشاور وزیر کشور سیاست های دولت های گذشته را اشتباه توصیف و تصریح کرد: در سال های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۳ شرایط جمعیتی ایران شدیدا متاثر از برنامه های کاهش بین المللی جمعیت قرار گرفت و امروز با یک فاجعه بزرگ ملی مواجهیم.

وی در پایان به موضوع سقط جنین اشاره و تاکید کرد: متاسفانه کشور ما بالاترین نرخ سقط جنین را دارد و این اتفاق یک جنایت آشکار محسوب می گردد و باید مقابل آن ایستاد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->