به گزارش شهرآرانیوز - کافه بازار با صدور بیانیهای به خاطر یک کوتاهی سهوی از کاربران خود عذرخواهی کرد.
بازار به تازگی دریافته است که در بازههایی در دو سال گذشته، با وجود نمایش پیغام دانلود با اینترنت نیمبها، به دلیل بروز یک کوتاهی سهوی، بخشهایی از ترافیک مصرفی برخی از کاربران به شکل تمامبها محاسبه میشده است.
کافه بازار در بیانیه خود علت این اتفاق را به روز نشدن کامل مشخصات شبکه توزیع محتوای بازار در سامانه مربوطه سازمان فناوری اطلاعات، از سوی بازار عنوان کرده است.
در بخشی از بیانیه کافه بازار آمده: «ما بابت این خطا از کاربران بازار پوزش میخواهیم و مسئولیت آن را میپذیریم. تاکید میکنیم که بازار هیچگونه درآمدی از ترافیک و طرحهای نیمبها نداشته و در حال حاضر هم ندارد.»
در ادامه این بیانیه آورده است: «کاربرانی که در بازه زمانی مذکور، به واسطه دیدن این پیغام، اقدام به دانلود یا بهروزرسانی بیشتر کردهاند، میتوانند تا پایان تیرماه ۱۴۰۲، درخواست خود را به صورت مشروح، به همراه مشخصات هویتی و شماره تماس خود به نشانی claims@cafebazaar.ir ایمیل کنند تا کارشناسان پشتیبانی شرکت بازار بعد از بررسی موضوع و احراز آن، جهت اقدامات بعدی برای جبران این خطا، هماهنگیهای لازم را با آنها به عمل آورند.»
کافه بازار در پایان تاکید کرده که «محافظت از حقوق کاربران اولویت اصلی بازار است؛ ما در بازار با تلاش دائمی برای ارائه سرویسی دقیق و ایمن، و برطرف کردن نواقصی که در مسیر توسعهی آن رخ میدهد، همواره در پی جلب رضایت کاربرانمان و حمایت از حقوق آنها هستیم.»
منبع: زومیت