کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید فراجا از بازگرداندن کلاهبردار فراری رمز ارز به کشور خبرداد سازمان حج و زیارت از احتمال تأخیر در پرواز‌های بازگشت حجاج ایرانی خبر داد در سال جاری، ۶۷۰ روستا و ١٨ شهر استان خراسان‌رضوی با تنش آبی مواجه هستند ۱۶ مورد نمونه مثبت هاری از ابتدای سال در خراسان‌رضوی شناسایی شد اعمال‌قانون ۱۷۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۶ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۳ تیر ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری باران و سیلابی‌شدن مسیل‌ها چطور در تابستان اوقات فراغت فرزندمان را پُر کنیم؟ چقدر در خواستگاری راستگو باشیم؟ با توجه به هشدار هواشناسی؛ مناطق تفرجگاهی تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تعطیل است
سرخط خبرها

تولد سومین گورخر ایرانی در پارک ملی کویر + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۱۴۳۲
  • ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
تولد سومین گورخر ایرانی در پارک ملی کویر + فیلم
با تولد سومین گورخر ایرانی در پارک ملی کویر ، جمعیت این گونه در گرمسار به ۳۰ راس رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، سومین کره گورخر پارک ملی کویر گرمسار  در روزهای اخیر به دنیا آمده است و محیط‌بان مهدی لهردی ، تصویر این کره و مادرش را در طبیعت ثبت کرد .

نخستین گورخر پارک ملی کویر  دوازدهم خرداد ماه  پا به عرصه حیات گذاشت به این ترتیب  تعداد گور‌های این منطقه به  ۳۰ رأس رسید.

گورخر ایرانی یکی از گونه‌های جانوری شاخص و بارز علف‌خوار تک‌سُم حیات وحش است.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->