کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین دربزرگراه آزادی، کوثر و سه راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است گلایه ساکنان محله مهرآباد مشهد از انسداد یک پُل تشکیل ۶ کمیته تخصصی برای استقبال از زائران دهه آخر صفر در مشهد آغاز عملیات اجرایی فاز یک بوستان ۲۵ هکتاری جهانشهر در مشهد + فیلم ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و میدان فلسطین در مشهد | فوت عابر پیاده در تصادف با کامیون (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۰۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۳ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های متنوع در دهه ولایت و امامت| خیابان غدیر در مشهد برپا می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۱۹۲۸
  • ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
برگزاری ویژه‌ برنامه‌های متنوع در دهه ولایت و امامت| خیابان غدیر در مشهد برپا می‌شود
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری رویداد‌ها و ویژه‌برنامه‌های متنوع در دهه ولایت خبر داد.

حسین باغگلی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: یکی از رویکرد‌های شاخص سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری در بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، بهره‌گیری و حمایت از ظرفیت‌ها و تشکل‌های مردمی و پرهیز از تصدی‌گری است.

وی با بیان اینکه با تکیه بر این رویکرد، برنامه‌های مختلفی را ویژه دهه ولایت تعریف کرده‌ایم، گفت: این برنامه‌ها، از شب عید قربان و با نورافشانی هشت نقطه از سطح شهر آغاز شده است.

باغگلی افزود: یکی از ویژه‌برنامه‌های پیش‌بینی شده، برپایی اولین رویداد بین‌المللی «غدیر» است؛ این رویداد با نگاه ویژه به حاشیه شهر، در قالب اجرای ۶ شب جُنگ، با حضور هنرمندانی از کشور‌های اسلامی برگزار خواهد شد.

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: در این رویداد، نمایشگاه غذا و صنایع دستی ملل در قالب ۲۰ غرفه و نمایشگاه توانمندی‌های محلی در قالب ۲۰ غرفه نیز برپا می‌شود.

باغگلی با اشاره به اکران‌های شهری در این ایام، گفت: برهمین اساس، ۴۰۰ استرابورد و ۲۰۰ بیلبورد و هزار آویز ستونی در کنار ۲۰۰ عدد سازه موقت، ۴۷ عدد قاب عکس مفاخر و معرفی کتاب در عرصه میدان شهدا و ... پیش‌بینی شده است.

وی از برپایی نمایشگاه «شمس ولایت» خبرداد و افزود: مشارکت هزار تشکل در برپایی ایستگاه صلواتی، مشارکت در برگزاری ۱۱۰ جشن و مشارکت در ۱۱۰ کارناوال خودرویی هم در دهه ولایت امسال خواهیم داشت.

باغگلی با اشاره به برپایی «بازار عید» به منظور عرضه کالا و خدمات با تخفیف در فروشگاه‌های سطح شهر توسط اصناف و کسبه در دهه ولایت، اظهار کرد: فضاآرایی شهری، نورافشانی معابر و برپایی پاتوق‌های سرود و خیابان غدیر و جشن‌های کوتاه از دیگر ویژه برنامه‌های دهه ولایت خواهد بود.

وی گفت: در «خیابان غدیر»، مشارکت در برپایی بزرگترین میهمانی غدیر در قالب ۱۱۰ غرفه عرضه خدمات و خوراکی را داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->